Skocz do zawartości

Weryfikacja postępów i działań firmy pozycjonerskiej


Rekomendowane odpowiedzi

Toto Za dużo teoretyzujesz .... Chyba to ma związek z 3 linkami w stopce <_<

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
58 minut temu, Mion napisał:

Chyba to ma związek z 3 linkami w stopce

wiem, wiem, muszę to zmienić.

ale tak ogólnie gadułą jestem niestety - taka wada.

Izolacje Natryskowe - Ocieplanie pianką Warszawa - Poddasza i stropy. 

https://docieplanie-poddaszy.pl/  a może wybierz sobie coś pożytecznego na https://szlabany24.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.07.2019 o 14:28, boras86 napisał:

Pytanie jest takie : czy tak to powinno wyglądać ?

 

Moim zdaniem trzeba mieć zgodność z firmą pozycjonującą, co jak i za ile, umowa według polskiego prawa wymaga zgodności obu stron przy jej zawieraniu.

Jeśli coś się nie zgadza (stawka, wyniki, oczekiwania obu stron) wychodzi tłumaczenie stanu rzeczy i racjonalizacja, dlaczego jest jak jest i pewnie wypada to przedyskutować z tym z kim masz układ.

Myślę że nie rozmawia się o nieobecnych i do tej dyskusji powinien być przydzielony pracownik tej firmy, rozmawiamy anonimowo nie trudno tu o trolling, nie ma "sędziego". No bo jak to obiektywnie załatwić, trzeba wysłuchać obu stron i tego co było przedmiotem umowy na piśmie itd.

Najlepiej rozmawiaj bezpośrednio z tym z kim masz układ z SEO, zamiast plotkować. Nie wiemy czy są zrobione frazy które miały być zrobione, albo czy ten układ jakoś inaczej miał wyglądać i kto co miał robić albo nie robić ani za co, kto bierze odpowiedzialność za wyniki i w jakim zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.07.2019 o 14:28, boras86 napisał:

Od strony biznesowej zupełnie nie poczuliśmy wzrostu zapytań ze strony WWW czy multiplikacji zleceń.

Nie uważasz, że to są konkretne "informacje" ?

Więcej na ten temat Paq Studio > Pozycjonowanie za efekt > na Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=cQqORDAuXT0


 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę trzeba dostosować, aneks, albo nowe założenia - zmiana słów kluczowych, czy innych motywów przewodnich jakie tam były.

Diabeł zawsze tkwi w szczegółach, czasami to klient sam wie lepiej i decyduje zamiast poprosić o to specjalistę i w tym tkwi problem, a innym razem jest na odwrót i to się sprawdzi.

Nie ma złotego środka i jednej recepty, moim zdaniem. Ja mam klientów którzy mówią że mało liczę bo się im poszczęściło, a drugim jest mało. Nie zawsze ma to związek z samym SEO tylko z jakąś sytuacją niezależną - klient ma za wysokie ceny niekonkurencyjne, albo słabo opisaną ofertę na stronie internetowej - albo wręcz przeciwnie, zbyt tanie ceny wzbudzające podejrzliwość i nieufność czy zbyt upstrzoną ofertę z której wynika zmieszanie klientów. Ile tu można wymieniać takich domysłów, gdzie leży pies pogrzebany i kto powie jak ma być że będzie lepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa jest ważna... ale z drugiej strony nie bardzo rozumiem osoby współpracujące z firmami, które gołym okiem widać, że nie działają w dla dobra klienta. Nie wyobrażam sobie, żeby mój klient przyszedł tutaj kiedykolwiek na forum i pytał o to czy coś jest dobrze czy źle. To już samo świadczy, że współpraca nie jest taka jak być powinna.

 

Odnośnie samego tematu: 1800 zł to jest kwota z którą najczęściej da się coś zrobić przy temacie lokalnym. Za równo przy pozycjonowaniu - tutaj 8 miesięcy to jest czas na "jakieś" wyniki. Także w Google Ads - wtedy tych kliknięć powinno być więcej i również w takim budżecie efekty powinny być znacznie bardziej widoczne. Dzielenie tej kwoty to może nie być najlepszy pomysł bo wydaje mi się, że lepiej zrobić albo pozycjonowanie dobrze albo Adsy z większym rozmachem.

 

I ostatnia sprawa. Pójście do dużej firmy jeśli jest się małym klientem to bardzo często nie jest najlepszy pomysł.

specjalista-googleads.pl - prowadzenie kampanii Google Ads (AdWords)

www.smart-seo.pl - skuteczna reklama w Google :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności