Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli nie szukasz speca od wszystkiego, uważającego się za alfę i omegę w każdej możliwej dziedzinie, który zawiedzie twoje oczekiwania w czasie szybszym niż przelot ważki nad stawem, gdy ucieka przed żabą - to czytaj dalej. Bo oznacza to, że zdecydowanie szukasz mnie. Jestem skromnym i rzeczowym człowiekiem - nie znam się na wszystkim. Znam się za to na aranżacji wnętrz, nieruchomościach i psychologii  - i to bardzo dobrze. Samodzielnie skuwałam kafelki, kładłam gładzie gipsowe i malowałam szafki kuchenne, mam więc sporo do powiedzenia o tym, jak tanim kosztem zrobić we własnym domu prawdziwą rewolucję. Home staging to moje drugie imię, domownicy nie nadążają za moimi pomysłami i dawno już dali spokój, jeśli chodzi o przywiązanie do ustawienia mebli. Jestem stałą bywalczynią portalu Pinterest, z którego czerpię niewyczerpane inspiracje. I uwielbiam pisać. Daj mi więc temat z mojej ulubionej dziedziny i patrz spokojnie, jak pod ręką pasjonata powstaje naprawdę zgrabne dzieło, które wykorzystasz w dowolnym celu.

Nie obawiam się również z góry podać stawki, jakiej oczekuję - wiem, że oszczędzi to ogromną ilość naszego czasu. Jeśli interesuje cię artykuł nie wymagający żadnego researchu 7,5zł netto/1000 zzs w zupełności zaspokoi moje oczekiwania. Gdy masz dla mnie zadanie ambitne, wymagające co najmniej godzinnego przygotowania się zanim zacznę właściwą pracę, stawka zwiększa się do 10zł netto/1000zzs - nie obawiaj się, jestem w stanie napisać o wszystkim w obrębie moich tematów. 

Zaczynamy? Napisz do mnie wiadomość, z pewnością odpowiem, gdy tylko skończę pisać obecny artykuł.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie