Skocz do zawartości

Planeta-seo :Reklamowanie na Facebooku już nie będzie takie samo – zmiany od września 2019


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Strategiczni.pl: Reklamowanie na Facebooku już nie będzie takie samo – zmiany od września 2019

Stało się – od dziś obowiązuje nowa (i jedyna!) forma ustalania budżetu kampanii reklamowej na Facebooku. CBO, czyli Campaign Budget Optimisation, to oddanie władzy algorytmom Facebooka. Co to oznacza...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności