Skocz do zawartości

Planeta-seo :rel=”sponsored”, rel=”ugc” czy … rel=”nofollow”: – Google wprowadza nowe atrybuty linków wychodzących


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Sebastian Miśniakiewicz: rel=”sponsored”, rel=”ugc” czy … rel=”nofollow”: – Google wprowadza nowe atrybuty linków wychodzących

Już od wielu lat atrybut nofollow jest stosowany w celu wskazania wyszukiwarce, że dany link jest wątpliwy i nie chcemy, aby, biorąc udział w procesie kształtowania SERPów, został uwzględniany w ekosy...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności