Skocz do zawartości

Planeta-seo :Rel=”sponsored” i rel=”ugc” – nowe podejście Google do kwalifikowania linków wychodzących


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Artefakt.pl: Rel=”sponsored” i rel=”ugc” – nowe podejście Google do kwalifikowania linków wychodzących

W 2005 r. Google wprowadziło atrybut rel=”nofollow”, by zapobiec rozprzestrzenianiu się spamu w postaci linków na stronach internetowych w sekcji z komentarzami. Bardzo szybko nofollow sta...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności