Skocz do zawartości

Kupno ruchu z mobile


Stranek

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, Stranek napisał:

ruch mobilny z jakiś apek itd.

Takie generatory, które "wchodzą" na stronę .... po czym akcja się kończy mogą być strzałem w kolano ze względu coś takiego takiego jak Współczynnik odrzuceń o czym mówi @Paq

 

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mion napisał:

Takie generatory, które "wchodzą" na stronę .... po czym akcja się kończy mogą być strzałem w kolano ze względu coś takiego takiego jak Współczynnik odrzuceń

 

 

Nie jest to takie oczywiste jak się wydaje. Na stronach typu one page może to być problemem, ale na innych rozbudowanych np. sklepach, blogach już nie koniecznie. Każdy ostrzega i przestrzega przed współczynnikiem odrzuceń a nikt nie wie jaki być powinien. :) 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówimy w kontekście nabijacza wejść, które w praktyce działają jako sterowana programowo przeglądarka. By to miało jakąś wydajność sesja "użytkownika" polega na wejściu na stronę w domenie A po chwili wejściu na inną domenę B z tego samego IP. W konsekwencji z jednego IP = następuje  (n) setek krótkich wejść na rożne domeny> strony.... Więc jaki w takim systemie/generatorze wejść  będzie współczynnik odrzuceń (pytanie retoryczne)  ? Jeśli w ogóle taka sesja zostanie zaliczona za "naturalne wejście"....

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. Panowie - żeby była jasność - współczynnik odrzuceń w kontekście SEO jest liczony tylko jeśli chodzi o zachowania wokół SERP'ów. Czyli nikt nie liczy współczynnika odrzuceń liczonego z direct'a, social mediów, ruchu z ads'ów itd., więc zakup ruchu mobilnego, jaki pochodzi z jakichś banerów, w które klika ją dzieci, w niczym nie szkodzi dla pozycji.

 

Czyli w mega uproszczeniu BR w SEO jest analizowany w takim kontekście:

 

1. Wbijam z organika na coś, porzucam to.


2. Wracam do organika.

 

3. Wbijam z organika na coś, zostaję tutaj (i tutaj sesja się kończy, tj. kończy się np. zamknięciem okna przeglądarki, przejściem po jakimś refferal'u dalej itd.).

 

Oczywiście jest to przeliczane przy odpowiedniej skali i osadzone w wybranych kontekstach (współczynnik odrzuceń, a co za tym idzie - zdarzenia behawioralne w zapytaniach encyklopedycznych są inne niż w zapytaniach np. o produkty w e-commerce). Czym innym jest współczynnik odrzuceń w kontekście analityki webowej (i tak np. wejście na Wiki i zamknięcie karty przeglądarki będzie odnotowane w Analytics jako porzucenie w kontekście analityki webowej, ale nie w kontekście SEO, a to często jest ze sobą mylone).

 

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności