Skocz do zawartości

Mój status: niewidoczny


kszynka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

właśnie przeczytałem wywiad z Łukaszem Foltynem, twórcą Gadu-Gadu, i zaskoczło mnie przynanie się go do przekonań lewicowych.

Niby tłumaczy swoją wizję lewicy ale mnie to nie przekonuje.

Co myślicie o tym wywiadzie?

pozdrawiam

ad :-)

"Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"
1% dla Antka

Ania M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast nie rozumiem ludzi, którzy takie poglądy w dalszym ciągu mają gdyż po 60 latach patrząc na rózne kraje, w tym Polske wiadomo, że to utopia.

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.

Sklep producenta sprzętu siłowego, fitness oraz akcesoriów do sportów walki. Wysoka jakość, przystepne ceny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast nie rozumiem ludzi, którzy takie poglądy w dalszym ciągu mają gdyż po 60 latach patrząc na rózne kraje, w tym Polske wiadomo, że to utopia.

to własnie miałem na myśli, ale nie potrafiłem tego tak ładnie ubrać w słowa

:-)

"Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"
1% dla Antka

Ania M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam go ;) (nie patrzac na poglady polityczne)

Sztuczna inteligencja (AI, artificial intelligence) to szeroka klasyfikacja przetwarzania danych. Machine Learning to technika przetwarzania danych, która umożliwia wykorzystanie przez komputery istniejących danych w celu przewidywania przyszłych zachowań, rezultatów i trendów. Drugie podejście to uczenie maszynowe (machine learning), czyli technika nauki o danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach