Skocz do zawartości

[Opinie] cyberFolks (dawne Linuxpl.com)


intruder2600

Rekomendowane odpowiedzi

Tak z ciekawości, działa u Was normalnie hosting (hekko) ? Bo u mnie za diabła. Dziś przechodzą samych siebie z szybkością.

 

EDIT

Donek który ma uruchomione projekty (tylko pobierane z premium, aktualnie nic tam się nie dzieje) zajechał mi hosting :D 

Doświadczone i pewne Biuro Rachunkowe w Łodzi. Na rynku od 1995 roku! 

Blog księgowego, czyli nowe przepisy podatkowe opisane prostym językiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 374
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Wynik jest następujący. Po wymianie zdań wychodzi na to że Donek nie zajechał hostigu, nawet po wyłączeniu go i dobę później jest to samo. Skrypt do backupu WP się poddaje, uruchomi się i chwilę pomięli po czym wywala błąd. Trzeba ręcznie się pakować.

Ogółem po rozmowie ze "wsparciem technicznym" sam mam sobie szukać przyczyny tej sytuacji (zużycia cpu). Super że dostałem jakiegoś maila o tym że zasoby są przekraczane, można było by w porę reagować, a tak wyszło wszystko przypadkiem. Było źle, jest coraz gorzej. Czekać tylko aż to sypnie. Trzeba szukać i spierdzielać póki cokolwiek jeszcze tam działa.

Doświadczone i pewne Biuro Rachunkowe w Łodzi. Na rynku od 1995 roku! 

Blog księgowego, czyli nowe przepisy podatkowe opisane prostym językiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Maksiulek napisał:

Skrypt do backupu WP się poddaje, uruchomi się i chwilę pomięli po czym wywala błąd. Trzeba ręcznie się pakować.  [..] Było źle, jest coraz gorzej. Czekać tylko aż to sypnie.

Hmyyy.... skoro danych w bazie przybywa, to ich przetwarzanie wymaga więcej zasobów... więc jest to objaw prawidłowy.
Hostingi niskobudżetowe są "niskobudżetowymi", więc nie Wymagaj od nich za dużo.

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co, mam płacić i cieszyć się że mogę być klientem ? O ja ciemny, myślałem że mogę korzystać dodatkowo z ich usług.

Było więcej stron na tym hostingu jednocześnie uruchomionych, Donek mielił sobie zadania i śmigało. A teraz nagle się zes*ało i sami nie widzą co jest nie halo. Nawet jak robiłem analizę loga programu do kopii to wywalił błąd o niskim przydziale CPU. Jak na mój gust to po cichu przycięli zasoby i tyle. Kombinują jak z pakietami. Starsi klienci pamiętają że było kompletnie inaczej.

 

Teraz w zasadzie to dla mnie nie gra roli i zostają tam strony które "są bo są". Głupi ja że kupiłem kiedyś host na kilka lat.

Doświadczone i pewne Biuro Rachunkowe w Łodzi. Na rynku od 1995 roku! 

Blog księgowego, czyli nowe przepisy podatkowe opisane prostym językiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Maksiulek napisał:

To co, mam płacić i cieszyć się że mogę być klientem ? O ja ciemny, myślałem że mogę korzystać dodatkowo z ich usług.

Po co ten cynizm ? Nie wiem, czy Wiesz, że aplikacje takie jak WP nie wiem jak "donek" produkują dużo śmieciowych danych jak logi wejść użytkowników itd... , które siedzą w bazie danych. Zapytanie do bazy (przetwarzanie) , która ma 1MB != od zapytań do bazy 100 (n) MB. Podobnie z Windowsem, a nawet telefonem. Świeża instalka śmiga jak "rakietnyj" a po jakimś czasie używania sukcesywnie zwalnia...

 

1 godzinę temu, Maksiulek napisał:

Jak na mój gust to po cichu przycięli zasoby i tyle

Tego nie wiem. Natomiast wiem, że niskobudżetowi klienci są na ogól bardzo roszczeniowi... :huh:

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Mion napisał:

niskobudżetowi klienci są na ogól bardzo roszczeniowi

 

Mówisz o sobie ? Bo na Twój pech nie mam najtańszej wersji hostingu, więc przytyk nie trafiony. Dedyka na strony, które policzysz na palcach jednej ręki, stawiać nie ma zamiaru bo współdzielony powinien to łyknąć bez wahania. Dla przykładu w KEI tego problemu nie mam, a stron jest więcej i mam tam mam jeden z tańszych pakietów.

Odpuść już temat, bo szkoda prądu. Wyraziłem swoje zdanie i go nie zmieniam. U mnie hekko jest już przekreślone permanentnie.

Jestem aktualnie w trakcie migracji reszty i ten hosting pozostanie na strony pokroju one site.

Wszystko w tym temacie z mojej strony.

Miłego nowego tygodnia życzę.

Doświadczone i pewne Biuro Rachunkowe w Łodzi. Na rynku od 1995 roku! 

Blog księgowego, czyli nowe przepisy podatkowe opisane prostym językiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Dnia 2.10.2019 o 12:39, rav88 napisał:

podnieśli cenę a od rana jeden z serwerów jaki mam u nich leży 

z tego co czytalam to nie tylko jeden ! Ja mam tam poczte i domene i stracilam mozliwosc przeslania gotowych raportow i zlecen a klienci nie mogli skontaktowac sie ze mna. Stracilam wiele pieniedzy i dwoch waznych klientow.. W imie czego? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem linuxpl przeprasza ;)

Cytat

Od 15 lat świadczymy usługi hostingowe dla dziesiątek tysięcy klientów. Wkładamy to całe serce, wiedzę i potężne zasoby techniczne. Mimo to, w dniu 1 X 2019 doszło do awarii, która dotknęła blisko połowę naszych użytkowników.


Zdajemy sobie sprawę, jak wiele trudności wiąże się z takim zdarzeniem po Waszej stronie. Kłopoty z działaniem poczty i stron to nic przyjemnego. Jest nam bardzo przykro, że do tego doszło i ogromnie przepraszamy za to zdarzenie.

Awarie zdarzają się każdemu, nawet nam. Ta jednak była szczególna, nigdy wcześniej nie doświadczyliśmy podobnego incydentu w naszej infrastrukturze. Powołaliśmy sztab ekspertów  wieloletnim doświadczeniem -  z Rzeszowa, Trójmiasta i Wrocławia. Do późnych godzin nocnych diagnozowali serwery i testowali kolejne hipotezy o przyczynie usterki, aby ją wreszcie usunąć.

Przykro nam, że w tym czasie nie byliśmy w stanie odebrać wszystkich telefonów, zgłoszeń mailowych i na czacie. Kiedy nie byliśmy już w stanie obsłużyć tylu zapytań - wgraliśmy informację o zdarzeniu na infolinię oraz umieściliśmy komunikaty na stronie www. Bieżącą komunikację przenieśliśmy w media społecznościowe, gdzie mogła bardziej efektywnie docierać do zainteresowanych.

Średni czas niedostępności usług w grupie objętej awarią wynosił ok. pół doby. W ramach przeprosin przedłużamy ważność wszystkich kont z serwerów, które objęło to zdarzenie, o 10 dni. Okres ten został już dodany do Twojego konta.

Dziękujemy wszystkim klientom, którzy mimo zdenerwowania przekazywali nam w tej sytuacji wyrazy wsparcia, proponowali pomoc i dopingowali do dalszej pracy. Było Was mnóstwo, a Wasz doping dodawał naszej ekipie skrzydeł. Jesteście  fantastyczni!

Z sytuacji oczywiście wyciągamy wnioski i zrobimy wszystko, żeby podobne zdarzenie w naszej infrastrukturze już nigdy nie miało miejsca.

 

Wdrożenia sklepów Prestashop: www.selljus.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć. 

Osobom zainteresowanym usługą serwera pod seo z oferty linuxpl.com serdecznie odradzam. Posiadam tam konto od ponad pół roku. Na początku było ok, potem pojawiły się przejściowe problemy z dostępnością usług. Od połowy września systematycznie usługi serwowania stron są niewydolne od kilku do kilkunastu razy na dobę. Kontakt z działem wsparci pomaga doraźnie. Nie znalazł się nikt, kto by rozwiązał sprawę systemowo.

Blogi są po otymalizacji i inni operatorzy, u których trzymam identycznej konstrukcji blogi, nie mają z nimi problemu.

Nie pomagają ani prośby ani groźby ani obelgi - mają tak wywalone na klienta, że nie spotkałem się jeszcze z takim poziomem obojętności nazwa i home powinni się od nich uczyć jak mieć w 4 literach klienta.

Stoi tam 7 blogów postawionych na WP z ruchem botów indeksujących i ruchem co najwyżej kilkanaście wizyt na dobę per blog.

 

Kubak

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności