Skocz do zawartości

Koncentracja ruchu w sklepie - linki czy 301


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wprowadzam sklep, w którym chcę koncentrować transakcje z kilku innych witryn. Czy waszym zdaniem lepszym nierozwianiem będzie zwykły link z takiej witryny na podstronę sklepu "ten produkt możesz kupić tutaj", czy może 301 z poszczególnych podstron opisujących dany produkt na odpowiadające im podstrony sklepu, na których i tak jest pełny opis tego produktu?  Generalnie witryny z których chcę sprowadzać ruch mają długą historię i ładne wyniki, nie chciał bym wiec im zaszkodzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zintegrowamy system zakupowy w jednym panelu od strony bacxkendu a na front endzie system zakupowy odpowiedni dla każdego sklepu.

 

Nie myśl jak SEO myśl jak UX.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, FancyFactory napisał:

lepszym nierozwianiem będzie [...] Generalnie witryny z których chcę sprowadzać ruch mają długą historię i ładne wyniki, nie chciał bym wiec im zaszkodzić. 

Może API do panelu centralnego od sprzedaży i zakup bez opuszczania danego sklepu satelity.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności