Skocz do zawartości

Opisy pod produkty w sklepie


DevRo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Mam małą zagwozdkę, modernizuję sklep internetowy i chciałbym poprawnie nadać priorytety w tworzeniu tekstów pod seo i przy tym uniknąć kanibalizacji słów kluczowych.

Jako, że branża fotograficzna to ma swoje specyficzne nazwy produktów (nazwy znane dla firmy, która jest sprzedaje) nie dla Klientów np.

- album piramida ślubna ,  album eco ślubny itp każdy z setek produktów ma swoją oryginalną nazwę i zastanawiam się czy nie lepiej skupić się na optymalizacji tekstów pod: 

a) kategorię tych produktów np. albumy ślubne ,

b) mocno rozbudować wpisy blogowe nawiązując w pośredni/bezpośredni sposób do produktów.

 

Co innego jeżeli Klient wie czego szuka z nazwy np. buty sportowe adidas a co innego jeżeli nazwy poza przeznaczeniem np. ślub, komunia itp nic Klientowi nie mówi.

Dlatego pytanie czy w tym konkretnym przypadku do dobry pomysł, aby strony produktowe zrobić po minimum tekstem liczącym 300-400 wyrazów tworzonym typowo pod Klienta, a skupić się na stronie kategorii których będzie około 10 + mocno rozbudować blog. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.01.2020 o 14:19, DevRo napisał:

Dlatego pytanie czy w tym konkretnym przypadku do dobry pomysł, aby strony produktowe zrobić po minimum tekstem liczącym 300-400 wyrazów tworzonym typowo pod Klienta, a skupić się na stronie kategorii których będzie około 10 + mocno rozbudować blog. 

Pomysł dobry. Mogę dodać kilka wskazówek:

- Z wpisów blogowych warto linkować wewnętrznie do kategorii i produktów.

- Trzeba unikać kanibalizacji wpisów blogowych z produktami i kategoriami.

- Warto skupić się na pozycjonowaniu kategorii, wzmocni to pozycji wszystkich produktów w tych kategoriach, jeśli linkowanie wewnętrzne będzie dobrze zaplanowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności