Skocz do zawartości

Czy mogę targetować reklamy na podstawie swoich danych

Beznerki

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkujący i niedoświadczony jeżeli chodzi o tworzenie reklam dlatego będę bardzo wdzięczny za pomoc. 

Posiadam swój e-commerce. W crm-ie posiadam adresy mailowe oraz dane na temat użytkowników, którzy odwiedzają mój e-sklep. Czy w mogę na podstawie tych danych, tworzyć AdWordsy lub grupy odbiorców reklamy na facebooku? 

Będę wdzięczny za pomoc lub wskazówki do tematu. 

W Google Ads jest taka opcja, ale skoro jestes poczatkujacy i nie masz dlugiej historii z Google Ads to raczej z niej nie skorzystasz: musisz miec wydane 50k USD i konto aktywne przez przynajmniej 3 miesiace. Facebook tez oferuje cos podobnego i na pierwszy rzut oka nie ma takich restrykcji - mozesz o tym poczytac  tutaj .

5 godzin temu, Beznerki napisał:

Może mogłaby to zrobić za mnie jakaś agencja za wykorzystaniem moich danych? 

Znajdź potencjalną agencję i wyślij e-mail z takim pytaniem. Przy okazji poproś o wycenę. Sprawa będzie klarowna szybciej niż pytając o to na forum.

Doświadczone i pewne Biuro Rachunkowe w Łodzi. Na rynku od 1995 roku! 

Blog księgowego, czyli nowe przepisy podatkowe opisane prostym językiem.

Na temat GA jedyne co mogę Ci polecić to ich pomoc - https://support.google.com/google-ads#topic=7456157 Masz trochę kopania aby odszukać co Cię interesuje, ale szybciej by było jak opowie Ci ktoś praktykujący z GA. Ja mało używam GA, kampanie itp. zlecam dalej. Samemu lepiej się nie bierz jak nie masz pojęcia co i jak bo przepalisz budżet.

Doświadczone i pewne Biuro Rachunkowe w Łodzi. Na rynku od 1995 roku! 

Blog księgowego, czyli nowe przepisy podatkowe opisane prostym językiem.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie