Skocz do zawartości

Ogólne KEYWORDS - jak to działa?

SEOShocked

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Jestem amatorem który zaczyna z SEO. Chciałbym się dowiedzieć wydaje mi się bardzo podstawowej rzeczy na temat OGÓLNYCH KEYWORDS.

Zastanawia mnie, czy strona która dopiero powstaje powinna używać do pozycjonowanie "OGÓLNYCH KEYWORDS", na które inne strony są mocno wypozycjonowane? 

Dla przykładu wezmę branżę ubezpieczeń i poniższe keywordsy związane z tą branżą:

- ubezpieczenie samochodu

- ubezpieczenie oc

- ubezpieczenie na życie

wg. planera słów kluczowych te keywordsy mają dużą konkurencyjność.

Wpisując w google słowo "ubezpieczenie samochodu" w pierwszej kolejności w wynikach organicznych pojawiają się takie serwisy jak "rankompat.pl", "axa.pl", "proama.pl"

Czy w takim razie strona agencji/biura ubezpieczeniowego powinna wstawiać na swoją stronę główną tego rodzaju keywordsy? 

Będę wdzięczny za wytłumaczenie jak to działa i jak na to patrzeć?

3 godziny temu, SEOShocked napisał:

Czy w takim razie strona agencji/biura ubezpieczeniowego powinna wstawiać na swoją stronę główną tego rodzaju keywordsy?

Jak ma budżet wyglądający jak 1 M $$$ to może.

Jak ma budżet biegunowo odmienny od tej kwoty to NIE możne i zostaje jedynie "długi ogon" i kombinacja z dodatkowymi słowami kluczowymi jak miasto itd... 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii