Skocz do zawartości

Błędne kierowanie regionalne


mjr

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważyłem w Częstochowie AdWordsy kierowane na "Lodzkie". Zawsze były skierowane na "Śląskie". Jest to jakiś ewidentny błąd. Zastanawiający jest też brak polskich znaków przy okresleniu kierowania. Zauważyliście podobne zmiany u siebie? Mam neostradę.

edit

Wstępnie wygląda na to, że to wpływ zmian w TPSA. Problem więc będzie też dotyczył GA.

W TPSA nie chcą potwierdzić, że zmienili pule IP. Także mam łódzkie reklamy, a w GA jestem z Poznania. Ot taki geotargeting with TP&G :)

Odpowiedz z Google wprowadza w błąd, bo nie jest możliwym dodanie IP do lokalizacji.

edit Arin zwrócił niżej uwagę, że sam się wprowadziłem w błąd.

W odpowiedzi na Państwa pytanie pragnę poinformować, że do określenia lokalizacji użytkownika Google używa adresu IP jego komputera. Adres ten jest przydzielany przez usługodawcę internetowego. Następnie wyświetlamy reklamy kierowane na tę lokalizację.

Czasami jednak adres IP użytkownika jest mapowany na lokalizację inną niż rzeczywista. Na przykład, kampania może być kierowana na lokalizację: woj. Łódzkie, użytkownik znajduje się w lokalizacji: woj. Śląskie , a jego adres IP to faktycznie adres serwera znajdującego się w lokalizacji woj. Łódzkie. Wówczas reklamy są wyświetlane użytkownikowi, chociaż znajduje się on faktycznie w lokalizacji innej niż region docelowy.

Poniższe porady mogą ułatwić znalezienie reklam kampanii kierowanej regionalnie:

- Należy spróbować wyszukać reklamę za pomocą komputera o adresie IP znajdującym się w wybranym regionie docelowym. Informacje o lokalizacji związanej z danym adresem IP można uzyskać od usługodawcy internetowego.

- Lokalizację własnego adresu IP można dodać do listy lokalizacji docelowych. Szczegółowe informacje na temat edycji ustawień kierowania kampanii można znaleźć na stronie https://adwords.google.com/support/bin/answ...=6277&hl=pl.

- Można utworzyć dodatkową kampanię kierowaną na kraj i terytorium (podobną do kierowanej regionalnie), używając haseł odnoszących się do regionu w słowach kluczowych i tekście reklamy. Użytkownikom wyszukującym słowo kluczowe stosowane w kampanii kierowanej na kraj będzie wyświetlana reklama bez względu na ich lokalizację.

W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o wejście na stronę naszego Centrum Pomocy https://adwords.google.com/support/?hl=pl, gdzie znajdują się odpowiedzi na pytania dotyczące programu AdWords.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi wygląda na to,ze wogóle ta geolokalizacja u nich kuleje

na przykład IP (dsl) przez który łączę siez netem nie leży w Polsce według nich

po wyłączeniu ograniczenia na region (a nawet kraj) zwiększyła mi sieradykalnei liczba wyświetleń a fraza była wyraźnie polska

Jeśli zbliża się Twój ślub i wesele to pewnie oglądasz różne suknie ślubne. Ciekawe suknie ślubne znajdziesz pod linkiem. Jak wiadomo suknie ślubne są tylko dla kobiet ;)

4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz z Google wprowadza w błąd, bo nie jest możliwym dodanie IP do lokalizacji.

Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Tam jak byk jest napisane Lokalizację własnego adresu IP więc nie adres IP, tylko obszar (województwo), w którym IP się znajduje. Barbarzyńska metoda, ale skuteczna. Natomiast burdel jaki panuje w Polsce z IP zawdzięczamy polskim operatorom (TPSA, itp), a nie Google.

Arin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności