Skocz do zawartości

Kiedy użytkownik jest wartościowy wg czasu spędzonego na stronie


kmiciu

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy waszym zdaniem użytkownik jest wartościowy wg czasu spędzonego na stronie.

Czyli po jakim czasie pobytu na pojedynczej stronie można uznać, że to nie jest pavewiew śmieciowy zagubionego, przypadkowego internauty bujającego w obłokach.

Oczywiście pomijając 00:00:00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to wizytówka to wystarczy zobaczyć nr. telefonu na przykład, w sklepie ten czas inny. Więc nie ma jakiegoś przedziału czasowego. Bo niby kto uzna co jest śmieciowy a co nie. Liczy się konwersja i nie tylko internetowe bo telefon to tez konwersja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma reguły. Ważne czy ten ruch zarabia, a każdy typ serwisu jak i same serwisy są inne. 

 

Na sklepie internetowym użytkownik konwertujący ma zazwyczaj przynajmniej kilka odsłon, bo zanim kupi przejrzy przynajmniej kilka produktów (zazwyczaj!).

Na blogu bardzo często jest ogromny bounce rate, bo jeśli użytkownik znajdzie odpowiedź na swoje pytanie to duża szansa, że ze strony wyjdzie.

Na stronach z usługami często może się okazać, że ktoś wie czego potrzebuje i szuka tylko numeru telefonu. Wskakuje na stronę -> kontakt -> dzwoni. Lub na odwrót, nie wie i przejrzy całą stronę zanim zadzwoni/napisze/oleje temat.

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyżej koledzy wyjaśnili.

 

Dodam tylko, że jeśli dobrze mierzysz konwersję w Google Analytics (np. w sklepie internetowym masz podpięte transakcje) to możesz sobie wrzucić segmenty użytkowników którzy dokonali konwersji i takich, którzy jej nie dokonali. Następnie porównać "średnie statystyki" w różnych raportach (użytkownicy, urządzenia itp.) i zobaczyć jak to "średnio" wygląda. Aby to miało sens to: musisz mieć trochę danych i konwersja musi być dobrze mierzona (jeśli główna konwersja to telefon to raczej tego nie zrobisz). Tylko pamiętaj, że "średnia" to tylko średnia i nie mówi o tym, że ktoś z poza średniej nie daje wartości.

specjalista-googleads.pl - prowadzenie kampanii Google Ads (AdWords)

www.smart-seo.pl - skuteczna reklama w Google :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, nie ma sztywnej reguły. Pewnie czas ten będzie również różnych porównując desktop vs mobile. W teorii na desktopie zauważam dłuższe czasy sesji.

6 minut temu, Grzegorz Cz. napisał:

jeśli główna konwersja to telefon to raczej tego nie zrobisz

 

Jak się pokombinuje to można :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy kupi.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności