Skocz do zawartości

Strona do oceny

kminu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

ja dopiero zaczynam przygodę z pozycjonowaniem :) 

Wraz z moim webmasterem stworzyliśmy stronę, która w zamyśle ma być pod pozycjonowanie. Strona istnienie ponad dwa lata, ale wizualnie została zmieniona dopiero w styczniu 2020 i w tej postaci działa od miesiąca. 

Zrobiłem wszystko co w mojej mocy ( a nie znam się na tym :) ) żeby stronę przyśpieszyć tzn. wtyczki autoptimise, smush, w 3 cache. 

Oprócz tego powoli i sukcesywnie wymieniam stare zdjęcia, które nie były zoptymalizowane i wymieniam je na nowe po programie jpg mini. 

Jestem fotografem, więc kompresja musi być bezstratna. 

Będę bardzo wdzięczny jak rzucicie okiem na stronę i powiecie co mógłbym ja , albo ewentualnie mój webmaster w tej stronie zmienić, żeby była jeszcze lepiej przygotowana pod SEO. 

Z tego co wiem: 

- sporo zdjęć jest jeszcze zbyt ciężkich, ale sukcesywnie je wymieniam, a przy wymianie dodaje alty. 

- nie ma backlinków (ale najpierw chciałem zrobić on-page seo, żeby się za backlinki zabrać) 

- zamysł jest taki, żeby pozycjonować się wpisami na blogu (te najświeższe są już napisane pod seo - przynajmniej mam taką nadzieje :) ) na long - tail keywords, a na stronie głównej pozycjonowanie na fotograf ślubny łódź, fotografia ślubna łódź. Oprócz tego w kategoriach sesje ślubne i reportaż ślubny, też pozycjonowanie pod te dwa słowa

- z tego co czytałem to każda strona powinna pozycjonować się na inne hasło i tak też starałem się stronę przygotować.

Będę wdzięczny za Wasze opinie :)

A strona to 

https://allmyloving.pl

Szukasz fotografa ślubnego z łodzi ?  a może potrzebujesz kogoś, kto wykona dla Ciebie sesję rodzinną ?  Zobacz nasze najpiękniejsze zdjęcia ślubne 

Potrzebujesz dedykowanej aplikacji internetowej? Napisz :) (PHP, MariaDB/MySQL, MongoDB, JavaScript)

Mój prywatny monitor backlinków

Najlepsze serwery Minecraft. A to kolejna lista zawierająca serwery Minecraft

• 3 miesiące temu...