Skocz do zawartości

Dobieranie słów kluczowych - automat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałem się dowiedzieć czy jest jakaś opcja wystawienia reklam bez słów kluczowych i żeby Google Ads sam mi dobrał te słowa do każdej z reklam oddzielnie i uzupełnił te reklamy o te słowa. Wiem że jest tam jakaś diagnostyka rynku przeprowadzana pod kątem tych słów i czasem dostaję jakieś nowe propozycje do dodania nowych słów kluczowych. Czy Google Ads sam mi uzupełni te reklamy o słowa kluczowe czy muszę sam ręcznie powymyślać? Jeśli jest jakaś automatyczna opcja to która to funkcja. 

 

Chcę na przykład wystawiać reklamy tylko z jednym słowem kluczowym tym głównym i żeby reszta odmian sama się dobrała i uzupełniła. Czy jest taka opcja czy nie i jak to ustawić?

 

Chodzi mi o rozszerzoną reklamę tekstową w której się na początku uzupełnia takie białe pole ze słowami kluczowymi. 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną możliwością jest funkcja wstawiania fraz https://support.google.com/google-ads/answer/2454041?hl=pl ale musisz sam dodawać frazy kluczowe do tej grupy reklam.

 

Kampania Google Ads nie polega na tym...  ważne jest aby optymalizować Swoje działania i działanie kampanii. Po to grupujemy frazy i po to dostosowujemy teksty reklamowe, aby koszt kliknięcia był niższy, a same teksty "przyjemniejsze" dla Użytkownika, co przyczyni się do lepszego Wyniku Jakości i zmniejszy koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe rozumiem tego do konca. Jest napisane żeby zastąpić nagłówek kodem np Nagłówek: Kup {keyword:czekoladki}

 

Czyli Google będzie sam dobierał słowa kluczowe do tej reklamy w czasie rzeczywistym pod klientów?

 

Piszecie że i tak sam muszę dobierać frazy kluczowe do tej grupy reklam. Chodzi o jedną frazę "czekaladki"?

 

Czyli że muszę podać jedną główna frazę a Google na podstawie tej głównej będzie dobierał kolejne?

 

W tym przypadku to  pole ze sowami kluczowymi co mi wyskakuje na początku tworzenia reklamy mam pozostawić puste czy wpisać tylko jedną frazę "czekoladki"? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i tak muszę stworzyć pulę słów kluczowych i je wymyślać samemu najpierw. To po co to jest i jaki to ma sens?

 

W normalnej reklamie tworze zwykły nagłówek, nazwa produktu i dobieram do niego sobie pulę słów kluczowych po których reklama jest wyświetlana

 

Wiec czemu ma służyć ten kod w nagłówku i dobieraniu słów kluczowych z puli przez googla ze słów wcześniej utworzynych przeze mnie?  

 

Wygląda mi to na to samo.....

aha chyba zatrybiłem, słowo kluczowe pojawia się w reklamie w nagłówku  zamiast nazwy produktu? Czy takie reklamy mają lepszą konwersję ze słowami kluczowymi w nagłówku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Trzeba zastosować dynamiczne reklamy w wyszukiwarce,

podajesz w kampanii adresy url stron, które mają być wyszukiwane, a Google sam dobiera do nich pasujące słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników.

Nagłówki dynamicznych reklam tekstowych będą automatycznie zawierać słowa kluczowe, dodajesz tylko tekst reklamy.

 

 

 

heh... wpadłam na chwilę a tu tak błahy problem... ;)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności