Skocz do zawartości

[Wykonam] ANALIZA WIDOCZNOŚCI - aktualne pozycje mobile/desktop, sezonowość, rankujące podstrony - 12 narzędzi (Ahrefs, Semstorm, Senuto, Clusteric, Rank Tracker, SE Ranking, Semrush, Serpstat, Sistrix, Alli AI, Keyword Revealer, Google Ads)


iknil

Rekomendowane odpowiedzi

Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z:

  • Ahrefs
  • Alli AI
  • Clusteric
  • Rank Tracker
  • SE Ranking
  • Semrush
  • Semstorm
  • Senuto
  • Serpstat
  • Sistrix
  • Keyword Revealer
  • Google Ads (Planer słów kluczowych)
  • + Search Console (w przypadku nadania dostępu)

 

Narzędzia zostały dobrane na podstawie wyników testu:

 

W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ:

 

Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100:

 

m-analiza-001.png

 

kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona (desktop)
kolumna D pozycja (desktop)
kolumna E: rankująca podstrona (mobile)
kolumna F: pozycja (mobile)

 

Analiza II - zestawienie konkretnych podstron rankujących na dane frazy:

 

Tutaj mamy podane "na tacy" cenne wskazówki, które warto wykorzystać, np.:

 

podstrona https://moneye.pl/bank-inteligo/ rankuje na:

 

m-analiza-002.png

 

kolumna A: podstrony rankujące na dane frazy
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumny C-D: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych

 

Mamy wiele słów kluczowych na II i III stronie, więc można ją zreoptymalizować skupiając się na konwertujących frazach czy tych z największą ilością wyszukiwań.

 

Analiza III - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100 uzupełnione o sezonowość w poszczególnych miesiącach i sugerowane stawki z Google Ads

 

m-analiza-003.png

 

kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona
kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
kolumny F-Q: średnia miesięczna ilość wyszukiwań w poszczególnych miesiącach
kolumna R: konkurencja w reklamach Google Ads
kolumna S: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
kolumna T: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads

 

Wiedząc dużo szybciej, że dane słowa kluczowe będą miały większą ilość wyszukiwań w kwietniu czy maju można zawczasu podjąć działania zmierzające do podniesienia pozycji.

 

Analiza IV - zestawienie fraz, które w kwietniu mają więcej wyszukiwań niż w marcu.

 

m-analiza-004.png

 

kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona
kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
kolumna F: ilość wyszukiwań w marcu
kolumna G: ilość wyszukiwań w kwietniu
kolumna H: różnica
kolumna I: konkurencja w reklamach Google Ads
kolumna J: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
kolumna K: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads

 

---------------------

Koszt (wystawiam FV):

 

  • do 1000 fraz - 200 PLN (netto)
  • 1000 - 5000 - 300 PLN (netto)
  • 5000 - 10000 - 500 PLN (netto)
  • powyżej 10000 - cena do negocjacji

 

Przebieg współpracy:

 

  • przesłanie adresu strony
  • wystawienie FV
  • płatność
  • realizacja usługi do 5 dni roboczych

 

Kontakt - PW lub mail:

aip.png

 

 

 

[Wykonam] ANALIZA WIDOCZNOŚCI - aktualne pozycje mobile/desktop, sezonowość, rankujące podstrony - 10 narzędzi (Ahrefs, Semstorm, Senuto, Clusteric, Rank Tracker, SE Ranking, Alli AI, Keyword Revealer, Ubersuggest, Google Ads)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności