Skocz do zawartości

BLOG zapleczoy - jaka platforma będzie najlepsza?

renegat

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym postawić bloga zapleczowego. Zastanawiam się, która z dostępnych darmowych platform będzie najlepsza pod pozycjonowanie strony głównej. Mam do wyboru medium, wordpress.com, bloglovin.com, blogger.com,  wordpress.com. Co moglibyście polecić?

Masz do wyboru 12 zł pierwszy rok domena przedłużenie 65, + hosting 44 zł. W sumie za 2 lata ok 170 zł  brutto i jesteś właścicielem bloga, nikt Tobie jego nie usunie. Domena pierwszego poziomu zawsze lepsza od sub-domeny. CO jest lepsze?

Wiem. Ale gdy stawiam nowego bloga na nieznanej witrynie, bez historii, to czy mi to w ogóle pomoże? Poza tym, chodzi mi o różne miejsca, a na jednym serwerze, to jeden blog. Chciałbym uzyskać silne linki z bloga na stronę główną. W każdym razie nie znam się. Mam serwer wykupiony. Klika witryn na nim. Ale czy to mi pomoże, jeżeli blogi będą na jednym serwerze.

Cytat

Poza tym, chodzi mi o różne miejsca, a na jednym serwerze, to jeden blog.

Niby czemu?

Cytat

Chciałbym uzyskać silne linki z bloga na stronę główną.

Link z bloga na darmowej, niepodlinkowanej sub domenie to silne linki?

Cytat

Ale czy to mi pomoże, jeżeli blogi będą na jednym serwerze

Magiczne słowo : CloudFlare.

Fajne to jest. Mam hosting na linuxpl. Oferują usługę CF w opcji dedykowanej do witryn na wordpresie. Nie wiem czy tylko to sie opłaca u nich kupować, bo za rok wołają blisko 300 zł. Czy mógłbyś poleci dobry hosting z usługą CF o optymalizacją pod wp, no i żeby dyski były SSD, bo jak widzę u mnie są jeszcze HDD.

@renegat Jeden blog zapleczowy to kropla w morzu. Jeśli chcesz uzyskać jakąś moc to np. kilkanaście stron zapleczowych na dedykowanych domenach, które następnie podlinkujesz z kilkuset darmowych blogów, a te blogi już napie***. I na proste frazy takie coś już może coś da.

Na stawianie jednego bloga na darmowej subdomenie na jakiejś platformie, to szkoda czasu..

Zarchiwizowany