Skocz do zawartości

Narzędzie do sprawdzania moc podstrony na podstawie jej umiejscowienia w architekturze strony?


jaguar

Rekomendowane odpowiedzi

Jest jakieś narzędzie które jest w stanie pomóc oszacować moc linka przez to że sprawdzimy jak głęboko w architekturze danej strony ta podstrona się znajduje, ile linków wew. do niej prowadzi lub jak przepływa PR dochodząc do tej podstrony? Na te chwilę jedynie do głowy przychodzi mi Screaming frog ale może są jakieś bardziej dedykowane temu rozwiązania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ? ale tylko takie szacunkowe - dokładnie nie sprawdzisz wszystkiego i jedynie pomaga jak wiesz jak dalej sprawdzać. 

siteliner.com

Idealnego narzędzia co zrobi ładne drzewko z wewnętrznymi linkami i ich procentową mocą oraz procentową mocą wszystkich stron niestety nie ma.

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Grey Ronin napisał:

jedynie pomaga jak wiesz jak dalej sprawdzać

czy jeżeli wyniki wskazują na page power na 100% strona główna, podstrony i dalsze podstrony, przy czym jest to ok 40 stron, na stronie, która ma 55 stron, to jej struktura jest źle zbudowana? Czy ta orientacyjna moc powinna być podstron i dalszych podstron powinna być rozdzielona zgodnie ze strukturą piramidy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2020 o 12:46, renegat napisał:

na page power na 100%

To masz bardzo bobrze zbudowaną stronę w sensie wewnętrznego linkowania. Teoretycznie powinno być 100 dla strony głównej a na pozostałe mniej. To widać przy proporcji linków prowadzących do strony Inernal Links In i wychodzący Internal Links Out. Jak linków prowadzących do strony jest mniej od tych wychodzących to strona ma nisza moc. Jak to idzie w drugą stronę to przy odpowiedniej różnicy w sensie więcej linków prowadzi do strony niż z niej wychodzi to mamy 100 % mocy. To jest takie estetyczne narządzie bo pokazuje tylko to + duplikaty.  

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://pics.tinypic.pl/i/01002/diqnuru6t27u.png jak tak bardzo Ci zaleeży na przeglądaniu przepływu ;)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli mam na stronach po trzy linki wychodzące - dwa do mapy google - dojazd i siedziba, plus ( nie wiem czy to jest kwalifikowane jako link wychodzący) - link z numerem telefonu i nie mam żadnych linków przychodzących, to taki układ Internal Links nie wpływa na niższą moc strony? Czy usunięcie Internal Links Out może poprawić jej moc? Testuję stronę bez linkowania zewnętrznego.

17 godzin temu, zgred napisał:

jak tak bardzo Ci zaleeży na przeglądaniu przepływu

Bardzo przejrzysta struktura :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O matko - weź to przemyśl a znajdziesz odpowiedź od razu.

 

- linki do map google - po co? i to nie ze względu na SEO a konwersję - każde wyjscie na mape powoduje stratę na konwersji. Z drugiej strony po cholerę Ci mapka?

- jak nie masz linków przychodzących to na podstawie czego chcesz mieć w serwisie JUICY SEO? Algo pagrank jest logarytmiczny (na il epamiętam) - musisz coś dostarczyć, żeby coś zaczęlo pracować.Wynika to z matematyki a nie SEO ;)

 

Jak nie ma linków przychodzacych to de facto nie mamy o czym rozmawiać. Ende.

 

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet wielkie G: z super AI, nadal do bani sobie radzi z tekstem losowym lub nie istotnym w temacie, co widać po grach online. To oczywiście wykorzystują spamerzy na przejętych domenach. Panowie z branży "kredytowej" szczególnie prowadzą w rankingach. Nadal prosto wygenerować 100K UV.

Więc moc  linku w tekście, jest tylko mocą linku domeny / URL, który nie koniecznie odzwierciedla wartość tematu.

 

Największą głupotą jest uczenie się tego, co potem trzeba zapomnieć [...]
- Miarą mówcy nie jest ten kto mówi, lecz ten co słucha [...] / Platon (ok. 437 - 347 p.n.e.)

Drogi wszechświecie, przestań no lecieć w kulki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.04.2020 o 13:45, zgred napisał:

linki do map google - po co? i to nie ze względu na SEO a konwersję - każde wyjscie na mape powoduje stratę na konwersji. Z drugiej strony po cholerę Ci mapka?

dzięki :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności