Skocz do zawartości

SEO za granica

danish

Rekomendowane odpowiedzi

Witam..

prosze mi szczerze odpowiedziec,czy jest mozliwe skuteczne pozycjonowanie z polski na zagranicznych stronach?...zastanawiam sie czy wynajac do pozycjonowania kogos z kraju,sklepu internetowego ktory bedzie dzialal na dunskich google.Na czym to polega? roznica? trzeba znac jez,dunski?  jestem zielony w tym temacie,a mam wrazenie ze ktos mi wciska kit  :)...

z gory dziekuje za pomoc :)..

Cytat

Witam..

prosze mi szczerze odpowiedziec,czy jest mozliwe skuteczne pozycjonowanie z polski na zagranicznych stronach?

Jest możliwe, co więcej sporo osób z Polski stawi swoje strony na przykład afiliacyjne i pozycjonuje ich takich krajach jak Dania, Austria, Luksemburg, Niemcy inne. Pytanie tylko czy budżet jaki masz będzie wystarczający, żeby zatrudnić kogoś kto to może zrobić. Teraz sytuacja na rynku usług seo będzie taka, że firmy pozycjonujące fryzjera z Radomia będą musieli szybko szukać nowych klientów i powiedzą, że owszem na rynku Duńskim oni wszytko ogarniają, a realnie będą tylko uczyć się :D 

Mały budżet na seo zazwyczaj przyciąga osoby nie mające w tym doświadczenia. 

Cytat

trzeba znac jez,dunski? 

Nie, ale trzeba umieć pozyskać rankujące linki, lub mieć swój PBN, inne.Język duński nie musi znać wystarczy wynajęty copywriter i translator. 

Polecam poszukać firmy zajmującej się pozycjonowaniem w Danii lub innym kraju zachodnim znających rynek duński. Możesz poszukać też polskiej firmy ale to jest duże ryzyko. 

Większość polskich firm nie zna tego rynku, jedynie z afiliacji a to jest co innego niż pozycjonowanie sklepu. Ogólnie wydrenują kasę a efektów żadnych. 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.