Skocz do zawartości

Planeta-seo :Case study AdWords – obniżenie CPC o 43% w 2 tygodnie


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

DzikiMarketing.pl: Case study AdWords – obniżenie CPC o 43% w 2 tygodnie

Google Ads (a wcześniej AdWords) to system reklamowy stworzony w taki sposób, aby praktycznie każdy był w stanie przygotować reklamę dla swojej firmy i wyświetlić ją w sieci. Problem w tym, że są ta...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności