Skocz do zawartości

Sklep a UX


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, dzisiaj przychodzę do Was z pytaniem nie do końca związanym z samym pozycjonowaniem. Nie przedłużając załóżmy że mam sklep internetowy z własną marką, sprzedający sukienki. Sklep jako tako się trzyma, ma niewielki ruch (powiedzmy około 5k miesięcznie), stałe zarobki na własnych produktach poprzez sprzedaż w sklepie oraz na Allegro, a oprócz tego mam jeszcze 2 strony w których regularnie prezentuje inspiracje modowe. Oczywiście część z tych inspiracji modowych są z wykorzystaniem sukienek z mojego sklepu internetowego. I teraz pytanie, w jaki sposób spieniężyć te strony z inspiracjami modowymi? Ruch na nich jest prawie dwukrotnie wyższy, popularność rośnie, a głównymi odwiedzającymi są  właśnie kobiety szukające pomysłów w jaki sposób się ubrać na daną okazję. I teraz przechodząc do sedna, w jaki sposób najlepiej to zrobić? Dodać zakładkę sklep która przekieruje do sklepu głównego? Czy lepiej założyć 2 osobne sklepy  na tych dwóch stronach z inspiracjami, do których wrzucę produkty z głównego sklepu? Czy może ograniczyć się jedynie do banerów reklamowych?
 

CzechPranie.pl - usługi prania tapicerki meblowej i samochodowej.

CzechRolety.pl - szeroka oferta rolet, żaluzji i innych dekoracji okiennych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Product placement to jest to czego szukasz.

Inspiracja i że możesz kupić sukienkę czy coś tam w takim sklepie i link do produktu.

Otwieranie sklepów może zniechęcić internautów ale to zależy od grupy docelowej.

Banery mogą być dodatkowo, tylko nie rób choinki

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jimmi napisał:

Product placement to jest to czego szukasz.

Inspiracja i że możesz kupić sukienkę czy coś tam w takim sklepie i link do produktu.

Otwieranie sklepów może zniechęcić internautów ale to zależy od grupy docelowej.

Banery mogą być dodatkowo, tylko nie rób choinki

 

Ok, a w jaki sposób polecasz to zrobić? Na ten moment wpisy wyglądają mniej więcej tak:

Zdjęcie główne
Tekst pod SEO
Zdjęcie
Źródło zdjęcia

Zdjęcie
Źródło zdjęcia

Zdjęcie
Źródło zdjęcia

...

 

I tak kilkanaście-kilkadziesiąt propozycji. I teraz pytanie czy po każdym zdjęciu z sukienką którą mam dodawać taką sukienkę kupisz tu i tu? Czy lepiej na samym końcu? Na początku? Ciężko mi to jakoś ugryźć.

CzechPranie.pl - usługi prania tapicerki meblowej i samochodowej.

CzechRolety.pl - szeroka oferta rolet, żaluzji i innych dekoracji okiennych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć bez szczegółowej znajomości strony, grupy docelowej, produktów itd. Najlepiej będzie jak porobisz testy. Ustaw odpowiednio Analitycsa i jak masz kilka takich inspiracji to w jednej daj na końcu banner sklepu i na przykład kod rabatowy, w innej inspiracji dodaj cta pod każdym zdjęciem. Testy, testy i jeszcze raz testy. Po tygodniu/miesiącu zobaczysz, która metoda generuje największą sprzedaż.

Agencja marketingowa OnRise - Pomagamy firmom pozyskiwać klientów oraz zwiększać sprzedaż za pomocą marketingu oraz reklamy internetowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu zostałbym przy jednym sklepie, a ze stron z inspiracjami kierował użytkowniczki do sklepu.

Możesz też spróbować programów partnerskich, żeby trochę zróżnicować ofertę i linkować inne sklepy - najlepiej w ramach produktów komplementarnych

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności