Skocz do zawartości

Publikowanie informacji prasowych - kto pierwszy ten lepszy?


LinkGW

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Publikuję informacje prasowe na stronie firmowej, ale też rozsyłam je (tekst jest taki sam) do różnych wydawców.

 

Pytanie 1:

Czy jeśli wydawca szybko opublikuje w/w informacje prasową a google prędzej zindeksuje w/w informacje prasową na stronie wydawcy niż na mojej stronie firmowej, to własnie wydawca zdobywa content  a w oczach google ja spamuję?

 

Pytanie 2: 

Co w takim przypadku robić? Zaraz po publikacji newsa zgłaszać stronę do pobrania w GSC? Czy jest na to jakiś inny paten?

 

Pytanie 3:

Czy jest jakieś narzędzie, które sprawdza, którą treść google bierze jako oryginalną a które jako kopie?  Czasami (w zupełnie innych przypadkach) sprawdzam czy treści nie są już gdzieś w necie. 

https://smallseotools.com/plagiarism-checker/

 

Może znacie jakiś odpowiednik w/w narzędzia który rozwiązuje ten problem?

 

BTW. O dodawaniu linków kanonicznych przez wydawców nie ma mowy

 

Dzięki za wskazówki

 

 

Chętnie projektuję strony internetowe dla MŚP.

Tworzenie stron www dla mikro firm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, LinkGW napisał:

ale też rozsyłam je (tekst jest taki sam) do różnych wydawców.

Treść tutaj nie jest najistotniejsza a Tytuły - jak w tytule masz na początku podane źródło (nazwa firmy) to nie ma problemu.

24 minuty temu, LinkGW napisał:

to własnie wydawca zdobywa content  a w oczach google ja spamuję?

jak wyżej. Spamować możesz co najwyższej meta title - czyli jak w serpach początek meta title pojawi się kilka razy wygra ten kto silniejszy, treść jest oceniana później. Wiadomo jak wydawca ma lepszy profil linków niż ty to ona ma lepiej a nie ty.

 

24 minuty temu, LinkGW napisał:

którą treść google bierze jako oryginalną a które jako kopie?

Jak Google takiego czegoś nie oferuje to nie ma. Każde jest na zasadzie "lustereczko powiedz przecie ..."  

 

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Co do pytania 3. 

W mojej ocenie Google patrzy conajmniej dwa czynniki. Data zaindeksowania oraz dane ze schema. Od lat w sumie panuje opinia o tym pierwszym, a ten drugi to wynik moich testów. 

 

Oczywiście mogę się mylić, ale jako wydawca portalu muzycznego powiem Ci, że mało która świadoma redakcja opublikuje prasówkę 1:1. Ja wymagam unikalnego lub informuje, że jeżeli zdecydujemy się opublikować to wrzucamy w kolejkę do edycji co wydłuży czas. 

 

Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności