Skocz do zawartości

[prywata] Aparat do 2 000 PLN

neron

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! w tym tyg. Chce kupić aparat cyfrowy lub cyfrowa/lustrzanka.

Jestem amatorem (mam aparat w komie.) :> składam się z bratem.

Będziemy używać do robienia zdjęć produktów oraz zwykłych.

Może ma ktoś jakieś doświadczenie i może doradzić?

Wybrałem kilka.

1. https://www.lordfoto.istore.pl/sklep,2280,,...n,343699,0.html

2. https://www.bluesklep-komputer.com/index.ph...rt&Itemid=1

3. https://www.bluesklep-komputer.com/index.ph...rt&Itemid=1

4. https://www.center.aplus.pl/catalog/product...products_id=103

Thx Pozdro.

witam.

mam panasonica fz30, poprzednika fz50. w sumie oba aparaty różnią się tylko wielkością matrycy. zdecydowanie polecam tą maszynkę! (tzn fz30, a co za tym idzie fz50). w sumie to jak chcesz zaoszczędzić troche kasy to dobrze poszukaj, moze uda Ci się kupić jeszcze fz30 (przestali produkowac - chca doic ludzi na fz50, sprzedajac im praktycznie to samo). no chyba ze jestes jednym z tych ktorzy musza isc za moda i zawsze miec najnowszy model z najwyzszymi parametrami (a zaloze sie ze i tak nie wykorzystasz tych 10mpix, nawet do profesjonalnej fotografii). jesli chcesz sie czegos wiecej dowiedzec na temat tego aparatu (fz30/fz50) to zapraszam na PW :spiteful: panasonic dogadal sie z laicą i wykorzystuje ich obiektywy, wiec nie jest to jakaś płotka, mimo że marka kojarzy sie raczej z magnetowidami i telewizorami :P

co do pozostałych... dam Ci kilka rad ogólnych, bo w sumie nie sprecyzowałeś do czego chcesz wykorzystywac ten aparat, gdzie robić zdjęcia i jakiego typu. najlepiej napisz co Cie interesuje.