Skocz do zawartości

[WYKONAM] Opinie, Oceny w Google Maps i Google Firma, Pozycjonowanie Google Maps, Pozycjonowanie Lokalne - nowość!


SEOsklep24.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Pozycjonowanie lokalne – publikacja opinii w Google

 

Posiadasz firmę, która świadczy usługi lokalnie? Masz sklep stacjonarny i chcesz dotrzeć do większego grona Klientów z Twojej okolicy? Jeżeli tak, mamy rozwiązanie – SEOsklep24.pl prezentuje nową usługę dla pozycjonowania lokalnego – publikacja opinii i komentarzy w Google. Dysponujemy zweryfikowanymi kontami z historią (również takimi, które mają status przewodników lokalnych), z których możemy napisać opinię/recenzję Twojej firmy. Dzięki tej usłudze, profil działalności zyska nowe opinie i pozwoli Ci jeszcze lepiej wypozycjonować wizytówkę Google w mapach i aplikacjach mobilnych, co przełoży się bezpośrednio na jeszcze lepsze i skuteczniejsze dotarcie do Klientów szukających usług/produktów z Twojej okolicy.

 

Opinie w Google – dlaczego są takie ważne?

 

Każdy przedsiębiorca lokalny chce, aby jego usługi lub produkty były widoczne dla Klientów z regionu. To normalne i zrozumiałe mechaniki reklamy. Nie da się jednak ukryć, że coraz większa ilość lokalnych Klientów szuka usług lub firm za pomocą sieci, a dokładniej za pomocą Google Maps. Sama wyszukiwarka nie promuje jednak firm, które mają nową wizytówkę lub nie są wiarygodne – w to miejsce pojawiają się firmy mające o wiele dłuższą historię czy też opinie użytkowników. Dlatego zakładając nową wizytówkę firmy czy dodając punkt do Google Maps, warto zadbać, aby pod wpisem pojawiły się opinie i recenzje – dzięki temu algorytm o wiele szybciej wypromuje Twoją wizytówkę, wyświetlając ją na górze wyników wtedy, gdy ktoś z Twojej okolicy będzie szukał usług lub produktów, które oferuje Twoja firma.

 

Co możesz zyskać dzięki opiniom w Google?

 

Załóżmy, że masz już założoną wizytówkę Google Moja Firma/punkt w Google Maps. Jak podaliśmy wyżej, nowe wizytówki po zweryfikowaniu nie mają szans, aby pojawić się na pierwszych wynikach wyszukiwania – potrzeba czasu, opinii a także uwiarygodnienia, że Twoja firma oferuje wysokiej jakości usługi. Dotyczy to zarówno niszowych słów kluczowych czy też o wiele bardziej konkurencyjnych branż (taka sama zasada panuje w odniesieniu do miast – czym większy region, tym trudniej, aby nowe wizytówki i firmy mogły przebić się w Google i być wyświetlane przed konkurencją z większym stażem). Algorytm skrupulatnie to sprawdza, dlatego największe firmy dbają o to, aby profile firm w Google miały historię, były zweryfikowane i ciągle dostawały opinie – oczywiście te przychylne.

Zasada jest prosta – czym wyżej wizytówka firmy w wynikach wyszukiwania czy też w aplikacjach i usługach typu Google Maps (dotyczy zarówno wyszukiwania lokalnego, na komputerach lub mobilnie), tym więcej Klientów dla Twojej firmy, co bezpośrednio przekłada się na wyższe przychody i możliwość rozwoju przedsiębiorstwa.

Co ważne, przychylone opinie w Google uwiarygodniają firmę i stanowią realną reklamę – prócz faktu, że wizytówka firmy jest wyświetlana wysoko w mapach Google, potencjalni Klienci czytając korzystne opinie i recenzje, o wiele chętniej zdecydują się na sprawdzenie usług lub produktów lokalnej firmy – zamawiając usługę u nas, zyskujesz nie tylko wysoką pozycję wizytówki w Google, ale także realną reklamę szeptaną, która zapewni Ci jeszcze więcej Klientów!

 

 

Historia wizytówki firmy ma wpływ na usuwanie/ukrywanie opinii

 

Ze względu na liczne pytania związane z możliwością usuwania/ukrywania opinii dla nowych wizytówek firm w Google pragniemy poinformować, że system opiniowania/recenzji uwzględnia częstotliwość dodawania opinii, a także bierze pod uwagę historię wizytówki firmowej oraz datę jej rejestracji. Oznacza to, że nowo założona wizytówka nie może dostać kilkudziesięciu opinii/recenzji w krótkim czasie, gdyż przez Google zostanie to uznane za podejrzane (mimo faktu, że opinie dodawane są z prawdziwych kont z historią) – na tej podstawie system może ukryć część opinii i po weryfikacji wizytówki przywrócić je lub całkowicie usunąć. Problem ten nie występuje w przypadku wizytówek starszych, działających w sieci od kilku lat.

 

Jak zatem zamawiać opinie dla nowo założonej wizytówki firmy? Z naszych obserwacji możemy wywnioskować, że optymalną ilością dla zupełnie nowej wizytówki firmowej w Google jest dodanie 3-4 opinii w przeciągu pierwszego miesiąca. Jest to bezpieczna ilość, która nie wzbudzi podejrzeń. Oczywiście z kolejnymi miesiącami można tę ilość stopniowo zwiększać. Potwierdzeniem są nasze projekty dla wizytówek ze stażem 2-3 lata, dla takich firm nie została usunięta żadna opublikowana przez nas opinia/recenzja.

Problem dotyczy nie tyle usuwania opinii, ale niepoprawnego ich wyświetlania. Recenzja jest widoczna dla właściciela i innych internautów dopiero po pewnym czasie. Jest to typowy błąd systemu recenzji, nad usunięciem którego pracuje Google (możliwe też, że Google nie wdraża żadnego systemu usuwania opinii – sytuacja ta może wynikać z błędu, co tłumaczyłoby fakt ukrywania prawdziwych recenzji).

 

Przy okazji pragniemy zapewnić, że na każdym etapie prac wykonujemy screeny potwierdzające publikację opinii.

 

 

Link do oferty: https://seosklep24.pl/oferta/516-opinie-google-maps-google-firma.html

Cena: 69,99zł - 123zł ( cena uzależniona od ilości opinii )

 

 

Co oferujemy w ramach usługi?

 

Wychodząc naprzeciw potrzebom firm, które chcą zdobywać lokalnych Klientów za pomocą Google Maps i poprzez wizytówki Google Moja Firma, uruchomiliśmy usługę pisania opinii w Google. Oto najważniejsze cechy naszej usługi:

  • Wszystkie opinie publikujemy z kont zweryfikowanych (konta zakładane w 2016-2018 roku).

  • Każda opinia/recenzja jest różnej długości tak aby wyglądały one na jak najbardziej naturalne, publikujemy unikalne wypowiedzi na temat produktów/usług firmy.

  • Opinie publikowane z różnych IP.

  • Do dyspozycji posiadamy konta męskie i żeńskie.

  • Kilka kont posiada status lokalnych przewodników (co zwiększa ich wiarygodność dla algorytmu i innych )

  • Opinie pisane są z profili z historią, aktywnych i wiarygodnych dla Google.

  • Dodawanie postów rozkładamy w czasie ( 30-60 dni roboczych ), aby cały proces uwiarygodnić przed Google i innymi użytkownikami. Ostateczny czas realizacji zlecenia uzależniony jest od wieku wizytówki oraz jej historii co opisujemy kilka akapitów wyżej.

 

Dysponujemy ponad 150 zweryfikowanymi kontami. Aktualnie do zamówienia dostępne są pakiety:

 

  • 5 opinii

  • 10 opinii

 

Czego potrzebujemy do realizacji zamówienia?

 

  • Adresu wizytówki firmy w Google (profil musi być uzupełniony i zweryfikowany – jeżeli jeszcze nie posiadasz wizytówki firmowej w Google lub punktu w Google Maps – zapraszamy do kontaktu)

  • Dodatkowych informacji (na przykład jaką usługę lub produkt mamy polecać w opiniach lub dodatkowych informacji/atutów, które chcesz podkreślać w pisanych opiniach)

  • Jak podaliśmy wcześniej, opinie dodajemy w różnicowanym czasie, finalny czas realizacji zlecenia może różnic się w zależności od profilu, tematyki a także ilości wykupionych opinii.

  • Na każdą usługę wystawiamy FV!

 

 

Opinie w Google = gwarancja wyższych pozycji + reklama zapewniająca nowych Klientów z Twojego regionu!

 

 

Kontakt:


mail: kontakt@seosklep24.pl


Dane Firmy:

J&J Jakub Brożyna
ul. Krajobrazowa 10/6
35-119 Rzeszów
NIP: 6852245474

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności