Skocz do zawartości

Leadbit - TOP sieć marketingu afiliacyjnego


LeadbitCPA

Rekomendowane odpowiedzi

spacer.png

 

Współpracujemy z wieloma branżami: nutra, spotkania, hazard, finanse. Mamy specjalną stronę bonusową z rabatami i próbkami z najlepszych narzędzi CPA dla partnerów. Posiadamy również sklep Leadbit, w którym możesz zdobyć cenne punkty za punkty.

 

Zespół Leadbit zawsze chętnie z Tobą współpracuje!

Telegram: LeadbitCPA

Skype: leadbit24 

 

Leadbit jest bezpośrednim reklamodawcą w Nutrze od 2013 roku. 

 

 

 

Trendy w biznesie towarowym: czy warto się w to udać?
Nie będziemy intrygować: oczywiście, że tak. Biznes towarowy (zwłaszcza nutricjologia) to klasyk. Z jednej strony, czasami nawet nienajlepsze oferty są w stanie konwertować z umiejętnym podejściem. Z drugiej strony - nie bój się, jeśli jesteś początkującym, kasa może się zwrócić na popularnych tematach.
Przeanalizujemy poszczególne tematy nutricjologii i zarekomendujemy obecnie najpopularniejsze w każdym z nich oferty.
Agencja PMMI Business Intelligence przeprowadziła badania rynkowe: według nich rynek nutraceutyków wzrośnie więcej niż na 5%. Przyczyną wzrostu jest zwiększenie zapotrzebowania na produkty nutraceutyczne (po prostu mówiąc, na nutricjologię). Wynika to częściowo z pandemii chińskiego koronawirusa. Ludzie zaczęli coraz częściej surfować po internecie i kupować online, trend ten utrzymuje się do dziś, chociażby ze względu na wygodę takich zakupów.


Główny wzrost popytu wykazuje grupa wiekowa od 20 do 40 lat (millenialsi). Druga grupa o zwiększonym popycie to osoby w wieku od 60 do 80 lat.

Ale od razu zwróćmy uwagę, że należy ustawiać swój wiek zgodnie z tematem oferty : 25-latkowie nie szukają lekarstwa na zapalenie gruczołu krokowego.

Według PMMI Business Intelligence konsumenci w 2020 roku największą wagę przywiązują do:
Przyjazność dla środowiska. Dla konsumenta (szczególnie w segmencie burżuazyjnym) ważne jest, aby wytwarzanie produktów nie szkodziło środowisku, nie naruszało różnorodności biologicznej, odbywało się za pośrednictwem odnawialnych źródeł energii itp.

Naturalność. Dla kupujących ważne jest, aby produkt był wykonany z naturalnych składników.
Energetyki przeciwstarzeniowe. Jednym z trendów są produkty odmładzające i naturalne napoje energetyzujące. Obecnie modne są zbierania ziołowe i jagodowe w Stanach Zjednoczonych, Europie i innych krajach rozwiniętych.

Odżywienie sportowe. Moda na sport rośnie z każdym rokiem ze względu na powszechną promocję zdrowego stylu życia i obejmuje coraz większy procent populacji.
Utrata masy ciała Odchudzanie jest zawsze w modzie, a zwłaszcza teraz: podczas kwarantanny otyłość stała się problemem dla wielu ludzi.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trendy według kategorii i poszczególnych ofert


Zdecydowana większość kategorii w nutricjologii (utrata wagi, walka z paleniem i alkoholizmem, środki do powiększenia, itp.) pozostaje na tym poziomie.

Oferty z kategorii “Dla urody”
Piękno to straszna siła, na którą zawsze było i będzie zapotrzebowanie, więc popyt na ten temat jest niezmiennie wysoki. Nawet jeśli popyt konsumentów spadnie w przypadku niektórych podtematów, pojawiające się nowe produkty wywołują zamieszanie (plastry, maski alginatowe itp.). Ta kategoria ma duży potencjał - najważniejsza jest umiejętność dostosowania się do popytu i zmiany podejść, z uwzględnieniem specyfiki ofert.
 

Odmłodzenie
Stabilny popyt, który przez długi czas będzie złotą żyłą dla arbitrażników. Czego kosztuje tylko fakt, że wśród burżuazji wielu siedzi na HTZ (hormonalną terapię zastępczą), aby jak najdłużej zachować młodzieńczy i kwitnący wygląd.
Największy popyt występuje w Stanach Zjednoczonych, Australii i Azji Południowo-Wschodniej. Na przykład, zainteresowanie maskami przeciwstarzeniowymi w Europie jest stabilne i nieznacznie wzrosło w ciągu ostatniego roku.

spacer.png 
Dynamika zapytania w
Z tej kategorii polecamy przetestować maskę-krem BIORETIN. Choć oferta nie jest nowa, to obecnie przechodzi drugą falę popularności.
Powiększanie piersi: popyt spada, ale nie wszystko stracone
Spada zainteresowanie w temacie powiększania piersi. Trend ten jest widoczny wszędzie: zarówno za granicą, jak i na terenie WNP. Wynika to z nastawienia odbiorców na naturalność i negatywnego nastawienia do zabiegów chirurgicznych, co wpływa również na zapotrzebowanie na cudowne kremy. Statystyki dotyczące zapytania “powiększenie piersi”:
 spacer.png
Dynamika zapytania w  Google Trends

Jednak indywidualne oferty powiększania piersi są zapotrzebowane, a ich popularność rośnie. Napisz do managera, aby otrzymać ofertę na Amerykę Łacińską ;)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności