Skocz do zawartości

Linki do poddomen a pozycja


ASH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

To mój pierwszy post na tym forum, ale mam nadzieję, że poruszam ciekawy problem.

Otóż, zastanawiam się nad taką kwestią. Zajmuję się serwisem intensywnie reklamowanym w różnych miejscach, nie tylko w sieci. W tym celu stworzone zostały poddomeny domeny głównej po to, by można było mierzyć efektywność reklam, a jednocześnie by klienci nie byli zmuszani do wpisywania linków z jakimikolwiek parametrami.

Klient po wejściu na poddomenę jest przekierowywany (301) z poddomeny do domeny głównej z parametrem identyfikującym reklamę, parametr ten jest wykorzystywany do zarejestrowania wejścia z danego źródła, a następnie usuwany z URI poprzez kolejne przekierowanie (301).

I na koniec pytanie - jak linkowanie do opisanych poddomen wpływać może na pozycję domeny głównej w wyszukiwarkach? Linków jest już sporo w różnego rodzaju katalogach tematycznych.

Pozdrawiam,

Artur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby niektóre katalogi miałby blokadę na wpisy z / oraz .php, .html itp?

Tylko co to ma do rzeczy, skoro u niego 301 przekierowuje wszystko do strony głównej?:) Poza tym, myślimy chyba o czymś innym. Powyżej padły hasła 'reklama' i 'katalogi tematyczne' - w moim rozumieniu to coś powazniejszego niż katalogi w których cała moderacja = 'blokada na wpisy z / oraz .php, .html' i za pomoca takich tanich sztuczek jak subdomena możesz w nie pompować hektolitry gnoju...

No ale możliwe, że nadinterpretuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki utrzymasz przekierowanie 301 moc linków subdomen będzie przenoszona na stronę główną. Tylko po co dodawać subdomeny do katalogów? Rozumiem w przypadku reklamy drukowanej, ale co chcesz osiągnąć dzięki temu online?

Cześć,

Reklamując, staram się również myśleć o osobach "starej daty", które równie często korzystają z "mojego" serwisu. Wiem, jakiego rodzaju generują problemy, w odróżnieniu od osób, które "zjadły zęby" na internecie. Ludzie ci często wynotowują sobie np. na kartkę adresy serwisów, które znaleźli. Takie zorganizowanie reklamy, jakie opisałem zwiększa prawdopodobieństwo miarodajnego monitorowania efektywności reklam, bo jak łatwo się domyślić, reklamujemy się również w płatnych serwisach, a sensowne wydawanie kasy, to w każdym interesie podstawa.

Zacząłem mieć tylko wątpliwości co do wartości linków do poddomen.

Dzięki za uwagi.

Pozdrawiam,

Artur S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności