Skocz do zawartości

Szybki Hosting pod WP

Roktan

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Nie wiem jak napisać ten post, żeby nie być posądzonym o szeptankę, ale może się uda ;) Szukam szybkiego serwera, dla niewielkiej strony (do 30 podstron) pod wordpress. Przyznam, że nie znam się na tym specjalnie i dostępne oferty wyglądają dla mnie jednakowo, a że działam trochę w pp to wszystkie rankingi omijam szerokim łukiem ;)

Stary już jestem więc potrzebuje hosting z dostępem do direct admin, najlepiej z instalatorem wp, więc diabełek niestety odpada. Jeśli ktoś może coś polecić to z góry dzięki. 

Każda oferta jakoś się jednak różni. Ceną, powierzchnią, oprogramowaniem itd. Szybkości w ofercie nie zobaczysz, bo nawet na dyskach nvme i serwerze litespeed możesz odczuwać spowolnienia, jeśli firma nawali tam mocno obciążających klientów. Teraz każda firma oferuje okres testowy, więc na twoim miejscu wybrałbym kilka firm które odpowiadają twoim potrzebom i je po prostu sprawdził, jak to wygląda w praniu. A mimo to i tak będzie zawsze opcja, że trafisz na świeży serwer, na którym dopiero co lokowani są klienci ;) Jeśli chcesz 100% zasobów dla siebie, to tylko serwer dedykowany, bo nawet cloud/vps będzie zawsze jakoś uzależniony od innych.

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Skoro nie masz dużych oczekiwań względem powierzchni, to powinieneś się imo skupić na najtańszych ofertach, bo po co płacić za coś, czego się nie potrzebuje? Wybierz np. 3 i porównaj szybkość działania strony, funkcjonalności panelu, sprawność supportu. W ten sposób sam zbudujesz opinię.

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

26 minut temu, Roktan napisał:

Strona malutka więc powierzchni dużej nie potrzeba, ruch też raczej niewielki, pewnie 300-500 dziennie.

https://www.mydevil.net/

https://zenbox.pl/