Skocz do zawartości

Przekierowanie na nową strukturę adresów w sklepie.


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, zastanawiamy się w sklepie nad nową strukturą adresów, żeby skrócić łańcuch przekierowań i nie tworzyć niepotrzebnych podkategorii pomiędzy bo robi się bałagan. Obecnie droga do produktu wygląda tak:

 

sklep.domena.pl/seria/kategoria/produkt

 

a chcielibyśmy zmienić ją na:

 

https://sklep.domena.pl/przeznaczenie/produkt 

 

Pozbędziemy się dzięki temu niepotrzebnej podstrony pomiędzy i nie będzie zbędnych kategorii, które robią bałagan, bo na każdej z nich wyświetlają się produktu i dodatkowo trzeba stworzyć do niej treść, która w wielu miejscach byłaby podobna, jaki macie pomysł na sensowne przekierowanie tego?

 

Dzięki!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domena.pl/sklep/przeznaczenie/produkt bedzie mialo wieksza moc niz sklep.domena.pl/przeznaczenie/produkt

 

i domena.pl/sklep/przeznaczenie/ dla listy produktow oraz

domena.pl/sklep/oferta/produkt dla konkretnego produktu

Piccolo Tesoro Twój sklep z zabawkami dla dzieci i niemowląt.

Fitzdrowie - sklep ze zdrową żywnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego już niestety nie zmienię. Sklep stoi na subdomenie i niestety nie mam żadnego wpływu na zmianę tego, choć bardzo bym chciał. Chodzi mi o sklep w obecnym kształcie:

 

czyli:

 

sklep.domena.pl/seria/kategoria/produkt

 

zamienić na:

 

sklep.domena.pl/przeznaczenie/produkt

 

Waszym zdaniem jest sens? Po prostu porobiło się za dużo podstron i kategorii, i boje się, że waga się "rozlezie". Bo np. jest tak:

 

sklep.domena.pl/seria/perfumy <- gdzie są perfumy

sklep.domena.pl/seria/odświeżacze <- odświeżacze

 

i teraz w nowej strukturze ze strony głównej pojawiło się jeszcze:

 

sklep.domena.pl/zapachy <- gdzie są zebrane i perfumy i odświeżacze z obu powyższych. Zastanawiam się, jak to sensownie poskładać? Jakieś rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOżna zrobić i jedno i drugie :)

 

- kategorie wg serii - tak

- kategorie wg producentów - tak

- kategorie wg miejsca - tak

 

Bo produkty mają swój własny adres URL (powinny mieć), a kategorii można narobić dużo - wtedy nie ma duplikacji contentu.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO oraz Google Ads dla wielu firm małych i dużych. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli spokojnie zostawić to tak jak jest? Nie przekierowywać? Niestety zauważyłem że sklep ma bardzo mało zebranych fraz w stosunku do konkurencji. Pewnie częściowo wiąże się to z brakiem linków - 10-12 domen linkujących, podczas gdy konkurencja ma 150-200, i częściowo z tym, że sklep to subdomena, co może powodować problem. Nad poprawą treści mozolnie pracujemy haha :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obadaj 2bm-pl - zobacz jak jest zrobione menu z podziałem na wiel e róznych rzeczy :)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO oraz Google Ads dla wielu firm małych i dużych. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, dzięki! Widzę już jedną zasadniczą różnicę.

 

Masz np:

 

zyrandole/przeznaczenie/zyrandole-do-jadalni i jak w wejdziesz w produkt, to przenosi Cię do /zyrandole/zyrandol-skala-w5-50-cm-bialy-lub-czarny,p147450456 

 

Tam natomiast sprawa wygląda trochę inaczej:

 

Wejdziesz ze strony głównej np w /lakier/, klikniesz w produkt i nagle przenosi Cię do /seria/oczyszczanie-lakieru/produkt

 

Czyli jakby url się całkowicie zmienia, nie ma, że tak powiem, żadnego punktu wspólnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności