Skocz do zawartości

Brak klików/wyświetleń w nowej kampanii.


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Szukam odpowiedzi na kilka pytań, co do zasady działania google ads, mianowicie:

 

Uruchomiłam kampanie, została ona zaakceptowana(reklama), wszystko na zielono.

Następnie pojawiła się zielona kropka z opisem "uczenia się, pozostało 5 dni"

Po tych 5 dniach nic się nie dzieje z moja reklamą, nie jest nigdzie wyświetlana, impresje/kliki się nie nabijają.

 

Moje pytanie brzmi, czy da się coś z tym fantem zrobić?

Słyszałam, że u niektórych kampania startuje dosłownie po zaakceptowaniu reklamy, lub po 1-2 dniach - czy to prawda i od czego to zależy?

Słyszałam, że ustawienie ręcznego maksymalnego "bida" może nieco pomóc w uczeniu się - czy to prawda?

Słyszałam, że dodanie kolejnych reklam do danej kampanii może pomóc google lepiej zrozumieć moją "reklamę", a co za tym idzie przyspieszyć możliwość wyświetlania - czy to też prawda?

 

Typ mojej kampanii - ruch na stronie, maksymalna ilość klików (automat).

 

Proszę o pomoc, ewentualnie wyjaśnienie poruszonych kwestii.

 

Pozdrawiam

Aga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, już w trakcie uczenia kampanie startują. Czasami zdarzy się, że 1-2 dni reklamy się nie wyświetlają ale jeśli po 5 dniach nic się nie dzieje to raczej pewne, że coś zostało źle skonfigurowane. Z tym, że bez dostępu i przeglądnięcia kampanii nie da się powiedzieć co jest nie tak.

 

W dniu 7.11.2020 o 20:56, agnieszkanowa napisał:

Moje pytanie brzmi, czy da się coś z tym fantem zrobić?

Najczęściej tak. Tylko trzeba się na tym trochę znać.

Napisz lub zadzwoń do supportu Google Ads. Zobaczą kampanię i powinni coś zasugerować aby kampania ruszyła.

specjalista-googleads.pl - prowadzenie kampanii Google Ads (AdWords)

www.smart-seo.pl - skuteczna reklama w Google :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Sprawdziłbym, czy:

  1. Jeśli to kampania produktowa, czy produkty są zaakceptowane przez Google Merchant Center.
  2. W lokalizacjach upewnił się, że nie ma wykluczeń.
  3. Czy słowa kluczowe mają więcej niż 100 wyszukań miesięcznie.
  4. Czy metoda rozliczania stawek nie jest za niska np. CPC.
  5. Czy budżet dzienny jest wystarczający.

Marketing gra mi w duszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności