Skocz do zawartości

Planeta-seo :Wyznaczanie KPI w social mediach – czyli jak mądrze rozliczać się z działań wizerunkowych? [Case study Nivona Polska]


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

MakoBlog: Wyznaczanie KPI w social mediach – czyli jak mądrze rozliczać się z działań wizerunkowych? [Case study Nivona Polska]

  Coraz więcej marek dostrzega potencjał mediów społecznościowych i zdaje sobie sprawę, że obecność w nich to nie tylko konieczność, lecz również szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki i wzro...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności