Skocz do zawartości

Planeta-seo :KPI e-commerce, czyli kluczowe wskaźniki efektywności sklepu internetowego. Co warto mierzyć?


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Delante: KPI e-commerce, czyli kluczowe wskaźniki efektywności sklepu internetowego. Co warto mierzyć?

Spis treści: KPI – co to znaczy? KPI e-commerce, czyli wskaźniki efektywności w sklepie internetowym ROI Bounce rate Współczynnik porzuceń koszyków CLV/LTV Współczynnik konwersji AVO Licz...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności