Skocz do zawartości

Budżet


mirek123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czy budżet 7-8 tyś miesiecznie brutto na pozycjonowanie w branży meblowej a dokladnie jednej konkretnej czesci branży. Np: tylko łóżka tapicerowane, lub tylko szafy przesuwne to wystarczajacy budzet, czy raczej ciężko coś zdziałać?
Strona nigdy nie pozycjonowana, ale z 2-3 lata juz istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mirek123 napisał:

czy budżet 7-8 tyś miesiecznie brutto na pozycjonowanie w branży meblowej

Sugeruje najpierw wypróbować się w AdWords'ach.

Godzinę temu, mirek123 napisał:

Firmy powiedzą ci, ze wypozycjonują za 1500 netto

Jest różnica między:

Wypozycjonują  = osiągną zamierzone TOP'y
Będą pozycjonowały = jak sama nazwa mówi, co nie oznacza, że cel zostanie przez nich osiągnięty;

:)

 

  • Like 1
  • Thanks 1

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Za 7-8k można coś już podziałać. Firmy, które chcą robić SEO za 1500 zł cóż.. zazwyczaj żyją z podpisywania umów :)

Jak masz chęć odezwij się na priv, działam w branżach meble, wykończenia itp.

  • Like 1

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Mion napisał:

Sugeruje najpierw wypróbować się w AdWords'ach......

 

Adwordsy sa juz od dawna i na tym opieramy sprzedaz. Zastanawiam sie, czy z takim budzetem zaczynac pozycjonowanie po prostu. Czy z takim budzetem nie bedzie to pozycjonowane zamiast wypozycjonowane :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mirek123 napisał:

czy budżet 7-8 tyś miesiecznie brutto na pozycjonowanie w branży meblowej

Potrzebny budżet kalkulujesz na podstawie analizy konkurencji, bo to konkurencja ustawia Ci poprzeczkę. Oprócz analizy konkurencji musisz uwzględniać też swoje możliwości. Kasa zainwestowana w SEO nie zwraca się od razu a i ROI też musi się spinać. Dodatkowo wiele zależy od jakości produktu oraz obsługi posprzedażowej.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można też przez jakiś czas spróbować określony budżet i zobaczyć co się będzie działo. Potem postępować elastycznie i adekwatnie do aktualnej sytuacji. I to chyba bardziej sensowne niż kurczowe trzymanie się ustalonego budżetu przez wiele miesięcy (lat) niezależnie od rzeczywistości.

ale wiele "seło-firm" woli mieć na zasadzie: "czy się stoi czy się siedzi kasiorka się należy" ;) plus kary za "zerwanie"... a jednak klienci podpisują...

Edytowane przez qazy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja coraz częściej stosuję taką zasadę, że zaczynam od mniejszego budżetu skupiając się na optymalizacji a w miarę zwiększania ruchu i widoczności na kluczowych pozycjach zwiększam budżet. Zasada im głębiej w las tym więcej drzew. Trzeba pamiętać, że prawdziwa "walka" zaczyna się dla mocniej obsadzonych fraz w momencie wejścia w TOP10 a rzeźnia jest w TOP3 ;)

  • Like 1

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Beerbant napisał:

Ja coraz częściej stosuję taką zasadę, że zaczynam od mniejszego budżetu skupiając się na optymalizacji a w miarę zwiększania ruchu i widoczności na kluczowych pozycjach zwiększam budżet. Zasada im głębiej w las tym więcej drzew. Trzeba pamiętać, że prawdziwa "walka" zaczyna się dla mocniej obsadzonych fraz w momencie wejścia w TOP10 a rzeźnia jest w TOP3 ;)

 

i o tym właśnie napisałem. Na tym etapie ustalanie "sztywnego budżetu", który da radę wejść np. w w/w top3 jest mało sensowne. Elastyczność i reagowanie na rzeczywistość na bieżąco jest imo rozsądne.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie Krzysiek dobrze mówi budżet ustawia konkrecja. Jeśli firmy z top wydają po 20 000 ciężko będzie mając 5000 ich przeskoczyć. Ogólnie rzecz biorąc 8k brutto na taką fraz która podałeś można coś powalczyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności