Skocz do zawartości

Kanał Social - logowanie do sklepu przez facebook - wykluczenie ruchu


pantofelmedia

Rekomendowane odpowiedzi

W raporcie pozyskiwanie ->  Cały ruch -> kanały mamy kanał SOCIAL i tam jest zbierany ruch z facebooka. Sklep internetowy daje możliwość logowanie się do niego przez facebooka, więc analytics zapisuje zasługi dla kanału facebook, zamiast do właściwego kanału, bo w momencie gdy klient kliknie logowanie przez facebook odpala się strona facebook.com. Jak sobie z tym poradzić? Jeśli wykluczymy facebook.com to całkowicie zabijemy właściwy ruch z facebooka, czego nie chcemy. Nigdzie nie znalazłem rozwiązania. Może komuś uda  się je znaleźć ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności