Skocz do zawartości

Kanał Social - logowanie do sklepu przez facebook - wykluczenie ruchu


pantofelmedia

Rekomendowane odpowiedzi

W raporcie pozyskiwanie ->  Cały ruch -> kanały mamy kanał SOCIAL i tam jest zbierany ruch z facebooka. Sklep internetowy daje możliwość logowanie się do niego przez facebooka, więc analytics zapisuje zasługi dla kanału facebook, zamiast do właściwego kanału, bo w momencie gdy klient kliknie logowanie przez facebook odpala się strona facebook.com. Jak sobie z tym poradzić? Jeśli wykluczymy facebook.com to całkowicie zabijemy właściwy ruch z facebooka, czego nie chcemy. Nigdzie nie znalazłem rozwiązania. Może komuś uda  się je znaleźć ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności