Skocz do zawartości

Pozycjonowanie sklepu strony wykluczone.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem administratorem sklepu internetowego, powoli ruszamy z sprzedażą, tak więc zależy nam na wynikach w google. 

 

Tak więc zaimplementowałem mape witryny i zacząłem pozycjonowanie przez robota googla, jednak pojawił się nieoczekiwany problem otóż nie wszystkie podstrony zostały spozycjonowane. W tej chwili sprawa wygląda tak, że mam około 300 stron zindeksowanych oraz ponad 2000 które nie zostały zindeksowane, tak więc pojawia się pytanie jak to poprawić? Czy istnieje możliwość, że te strony będą dodawane systematycznie? Czy muszę zrobić coś więcej? 

 

Nie mam pojęcia o SEO jestem programistą więc liczę na waszą pomoc. 

 

Drugim tematem są błędy "Należy określić „ratingCount” lub „reviewCount”" związane z ocenami. Jednak jak już zdązyłem przeczytać nie należy się zbytnio nimi przejmować. 

 

Tak więc drodzy towarzysze jakieś porady dla newbee?? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

300 stron zindeksowanych oraz ponad 2000 które nie zostały zindeksowane, tak więc pojawia się pytanie jak to poprawić?

Każdego dnia ok 10% z tych 2000 beda zindeksowane, zakładam, że mapa wgrana prawidłowo. Tak dziwnie konsola teraz informuje, co więcej informacje w konsoli i te z polecenia site: również różnią się. Jeśli nie masz DC to wszytko ma zindeksować, ale nie natychmiast jak to było wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sklepach internetowych najważniejsze są trzy rzeczy: optymalizacja, optymalizacja, linkowanie wewnętrzne. Jak to ogarniesz to będzie już z górki czyli pozycjonowanie (walka o wyniki w wyszukiwarce).

Jeśli nie masz dobrze zrobionej optymalizacji i linkowania wewnętrznego  to na prostej operacji czyli indeksacji polegniesz.

To tak w skrócie.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim zwróć uwagę czy nie masz produktów podobnych które nie są optymalnie zróżnicowane opisami i url'ami, swprawdź czy masz dobrze ustawione adresy kanoniczne, sprawdź breadcrumpsy. Tak jak Maxiu napisał obecnie indeksacja przebiega znacznie wolniej także rób swoje i obserwuj.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo. 

Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące tagów.

Otóż dużo naszych produktów ma nazwy zawierające id_producenta+numer_id_produktu, jednak poprzez bałagan w systemie ERP, niektóre z nich są po spacji, inne pisane razem. Jak rozwiązać ten problem, by dla wyszukiwarki to nie miało znaczenia? Tagi wystarczą, czy nastąpi wtedy duplikacja? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności