Skocz do zawartości

Zakup linków - jak wygląda w praktyce


siatkas

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Chciałem zapytać jak wygląda w praktyce u Was proces pozyskiwania linków. Czy ktoś mógłby mi to przedstawić na własnym doświadczeniu?

 

Mam tu na myśli następujące kwestie:1

1. Jakie analizy wykonujecie przed wybraniem określonego linku. Na co zwracacie największą uwagę?

2. Czy kontaktujecie się bezpośrednio z właścicielami witryn gdzie chcecie umieścić linki i się dogadujecie czy raczej korzystacie z platform linkbuildingowych? 

3. Czy chcąc pozyskać jakiś link podpisujecie jakieś umowy i określacie jakieś warunki z tym związane?

4. Na podstawie jakich danych określacie cenę (wartość w PLN) danego linku.

 

Z góry dzięki za odpowiedź ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie Ci zbyt wiele nie pomoże ale pytania które zadajesz to bardziej temat na książkę niż post na forum i jak widać nikomu nie chce się jej tutaj pisać.

specjalista-googleads.pl - prowadzenie kampanii Google Ads (AdWords)

www.smart-seo.pl - skuteczna reklama w Google :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tematyczność strony, Domain Rating Ahrefs, URL Rating Ahrefs, Ruch Senuto, treść własna strony (ilość artykułów niesponsorowanych), Ruch z podstrony, Widoczność podstrony

2. Dogadując się można uzyskać niższą cenę, choć wymaga trochę większego nakładu czasowego

3. Warunki warto ustalić, chociażby przez jaki okres czasu będzie istniał link

4. Cena to już wypadkowa czynników, które bierzesz pod uwagę i doświadczenia ile ten link może dać

 

Może ktoś jeszcze napisze, sam jestem ciekaw, szczególnie punktu nr. 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.03.2021 o 13:57, lj2m napisał:

Tematyczność strony

Tematyczność pod warunkiem ze jest to bardzo duży portal i jak się to mówi wszyscy się tam promują z konkurencji - wchodzimy tu już w PR a nie tylko linki. Na małych stronach typu blogi nie ma większego znaczenia. Portale regionalne są już tematyczne "regionalne" co wyczerpuje temat bo każdy temat pozycjonowany jest z reguły w jakimś ujęciu powiązany "regionalnie". 

 

W dniu 24.03.2021 o 14:27, siatkas napisał:

określacie cenę

Cena i inne czynniki

  • ile mnie link kosztuje teraz a ile musze lub nie zapłacić po roku
  • jak długo istnieje link z jakieś poprzedniej kampanii na danej stronie
  • pozycja (widoczność) strony o której już była mowa na tytuł jakiegoś wpisu sprzed XX lat

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.03.2021 o 14:27, siatkas napisał:

Czy ktoś mógłby mi to przedstawić na własnym doświadczeniu?

 

Linki kupuje się dla określonych celów. Na ogół biznesowych. A jak w każdym biznesie trzeba zainwestować w próby: czas i pieniądze. Nikt za Ciebie tego nie zrobi. Nie oczekuj zatem darmowego przepisu z którego będziesz miał realne zyski.

Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.03.2021 o 14:27, siatkas napisał:

Czy ktoś mógłby mi to przedstawić na własnym doświadczeniu?

tu masz małego kejsa https://seoinfo.edu.pl/czy-linki-umieszczane-w-serwisach-publikujacych-artykuly-rankuja/

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linkbuildingu nikt nie przedstawi. Na własnym doświadczeniu tym bardziej. Kup sobie narzedzia, porównaj konkurencje i lecisz. Szkopuł w tym, ze nawet jak powielisz schemat to on nie musi działać :D

  • Like 2

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.03.2021 o 13:57, lj2m napisał:

1. Tematyczność strony, Domain Rating Ahrefs, URL Rating Ahrefs, Ruch Senuto, treść własna strony (ilość artykułów niesponsorowanych), Ruch z podstrony, Widoczność podstrony

2. Dogadując się można uzyskać niższą cenę, choć wymaga trochę większego nakładu czasowego

3. Warunki warto ustalić, chociażby przez jaki okres czasu będzie istniał link

4. Cena to już wypadkowa czynników, które bierzesz pod uwagę i doświadczenia ile ten link może dać

 

Może ktoś jeszcze napisze, sam jestem ciekaw, szczególnie punktu nr. 1

 

Dzięki za odpowiedź na pytania :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dodatkowo to co robisz dzisiaj, jutro może być nic nie warte bo google wprowadzi nowe wytyczne lub algorytm ....

dla Twoich okien najlepsze markizy - dla wszystkich adwokat - lub książka telefoniczna - oferty różnego typu, taniej nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... carpe diem ...

„Chwytaj dzień, bo przecież nikt się nie dowie, jaką nam przyszłość zgotują bogowie

  • Like 1

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności