Skocz do zawartości

[Wykonam] Opisy instrumentów muzycznych i nie tylko

A_Adamczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Przyjmę zlecenia na opisy kategorii, podkategorii i produktów. Pisałem teksty dla największych sklepów muzycznych w Polsce, jednak moimi klientami były również sklepy z upominkami, sprzętem kuchennym i wiele innych, więc mój styl pisania mogę dostosować pod wymagania klienta. Proponuję stawkę 15zł za tekst o objętości 1500 znaków ze spacjami, jednak jestem otwarty na oferty w zależności od rodzaju opisu. W ramach rozliczenia preferuję umowę o dzieło. Jestem otwarty zarówno na pojedyncze zlecenia jak i stałą współpracę. Zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail
adamczyk0191@o2.pl

Jako copywriter pracuję od 2013 roku i przez ten czas wyrobiłem sobie elastyczność w prowadzeniu tematów i terminowość, dzięki czemu artykuły zawsze są gotowe na czas. Poprawność językowa zawsze była dla mnie bardzo ważna, dlatego w każdym tekście zwracam na nią szczególną uwagę i dla pewności korzystam z oprogramowania sprawdzającego pisownię. Cenię sobie także przystępność odbioru treści, tak aby każdy artykuł był nie tylko fachowy i zawierał sprawdzone informacje, ale także by jego czytanie nie było męczące dla odbiorcy. W tej branży bardzo ważna jest elastyczność w stylu pisania, szczególnie jeśli artykuły dotyczą różnych tematów. Inaczej zatem pisze się o skomplikowanych technologiach i w inny sposób należy podejść do artykułów traktujących na luźne tematy. Lubię rozwijać się na wielu płaszczyznach, dzięki czemu jestem w stanie stworzyć artykuły obejmujące zupełnie różne tematy, a jeśli czegoś nie jestem pewien, zawsze dokształcam się i zbieram informacje przed napisaniem tekstu. W artykułach używam fraz kluczowych SEO.

Specjalizuję się w tematach takich jak:

·         instrumenty muzyczne,

·         budowanie domowego studia nagrań,

·         kreowanie brzmienia w oparciu o sprzęt muzyczny,