Skocz do zawartości

Praca dyplomowa - Wpływ reklamy Google ADS na decyzje zakupowe konsumentów

Amai

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

jestem studentem kierunku "Socjologia - biznes i zarządzanie" i potrzebuję merytorycznej pomocy odnośnie mojej pracy dyplomowej. Pracę chciałem pisać na temat Google Ads a mianowicie prosty temat "Wpływ reklamy Google Adwords na sprzedaż produktu" jednakże mój promotor nie do końca chce zaakceptować ten temat gdyż bądź co bądź są to studia z socjologii i potrzebujemy czegoś "socjologicznego". Tak więc powstał temat "Wpływ reklamy Google ADS na decyzje zakupowe konsumentów". Co prawda promotor dalej kręci nosem ale prawdopodobnie uda mi się to przepchnąć jeżeli dobrze to uargumentuję. W tym właśnie miejscu pojawia się moje pytanie / prośba do Was: Jak to uargumentować? Czy ja w ogóle jestem w stanie wykazać wpływ na sprzedaż produktu? Teoretycznie mogę wykazać zwiększoną sprzedaż produktu dzięki reklamie Ads ale czy można mówić tu o "wpływie"? Jak sądzicie? No i czy znajdę (czy ktoś ma) jakąkolwiek literaturę do tego? :)

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam

13 godzin temu, Amai napisał:

promotor dalej kręci nosem

Bo temat jest mało socjologiczny. Nikt ci tego nie uargumentuje bo taki temat jest zakresu marketingu a nie socjologii.

Prawidłowo powinno to przynajmniej dla mnie brzmieć. 

"Wpływ algorytmów reklamy internetowej na decyzje konsumentów" Nie ograniczaj szczególnie socjologicznie Internetu do Google.

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.