Skocz do zawartości

Znikające dane w e-commerce


Szoq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam problem, z którym nie potrafię sobie poradzić. 

 

W zakładce konwersja -> e-commerce -> przegląd znikają mi dane. Niezależnie od widoku, znikają mi wartości. 

Wiem, że były były i były prawidłowe w porównaniu ze statystykami sklepu, a teraz ich nie ma. Nie mam założonych żadnych filtrów. 

W części widoków zniknęło więcej dni w części mniej.

 

Czym to może być spowodowane? 

 

Pozdrawiam,

Kamil 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności