Skocz do zawartości

Good bye home.pl


mf

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie dzień przed tym jak dostałem maila z wypowiedzeniem przeniosłem serwis który generował to 'duże' obiążenie na inny hosting. Zaraz po otrzymaniu maila dzwoniłem i pisałem do home. Efekt: żaden, konto i tak mi zamkneli....

Ja wygadałem sobie kilka tygodni opóźnienia, ale i tak się wynoszę. Nie mam zamiaru współpracować z firmą, która w ten sposób traktuje klientów.

Moje ogólne doświadczenia z home.pl: dobry support i stabilność systemów, cena wysoka (ale coś za coś). Temat przeciążania maszyn i podejście do tych klientów do strony PR - FATALNE niestety. Dużo stracili w oczach właśnie tych klientów, którzy ich polecali jako solidnego partnera. Generalnie odniosłem wrażenie, że chcą się po prostu pozbyć kłopotu, niezależnie od tego jakie będą konsekwencje.

Tutaj zgadzam się jak najbardziej. Ale im dłużej się nad tym zastanawiam (siedzę sobie teraz nad fakturą korygującą), tym bardziej dochodzę wniosku, że sprawa nadaje się do zgłoszenia do UOKiK'u. Bo dla mnie jest to wymuszanie rezygnacji z opłaconej usługi, pod pretekstem niespełniania warunków zawarcia usługi, które to były nieprecyzyjnie określone przez usługodawcę i ciągle nie są doprecyzowane. A da się to zrobić, co widać po aktualnej ofercie KEI. Ale o tym jeszcze sobie porozmawiam z panem konsultantem. ;)

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności