Skocz do zawartości

Stat.pl

agent70

Rekomendowane odpowiedzi

Kłopoty z wejściem można jeszcze wytrzymać. Gorzej, że są te ich statystyki bardzo niedokładne. Wchodzę na swoją stronę na 10 sekund a w statystykach wychodzi, że siedziałem na niej 15 min. Ot, co. A chwalą się chyba, że są bardzo dokładni (mają rekomendacje).

Też do niedawna uważałem, że są dobre... ale po ostatnich problemach mam coraz gorsze zdanie.

A druga sprawa: w liczbie odsłon różnica między badaniem megapanelu a statystykami stat.pl wynosi dla mojej strony 3 mln.

To chyba dość duża rozbieżność ;)

Moim zdaniem są to dobre statystyki. ;)

moim zdaniem nie są złe (mówię o wersji "free")

ale jak się domyślam nie są to zazwyczaj jedyne statystyki na wszych stronach?

a jeżeli są tak złe to dlaczego z nich korzystacie?

pozdrawiam

ad :-)

"Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"
1% dla Antka

Ania M.

a jeżeli są tak złe to dlaczego z nich korzystacie?

To jest podobna sprawa jak z windowsem... gdy przyzwyczaisz się do czegoś, to ciężko jest zmienić ;)

Ja jeszcze niedawno uważałem, że to są bardzo dobre statystki... teraz uważam, że średnie (choć biorąc pod uwagę, że są darmowe, to można powiedzieć, że są całkiem niezłe).

My mamy płatne, na trzech różnych stronach. Najtańsze płatne wersje. Że bywają bardzo niedokładne, to tego jestem pewien na podstawie moich wizyt. Faktem jest jednak, ze się do nich przyzwyczaiłem, gdy mieliśmy je tylko na jednej stronie i ok. 10 dni temu uruchomiłem (wykupiłem je) również na pozostałe dwie strony.

Kłopoty z wejściem można jeszcze wytrzymać. Gorzej, że są te ich statystyki bardzo niedokładne. Wchodzę na swoją stronę na 10 sekund a w statystykach wychodzi, że siedziałem na niej 15 min. Ot, co. A chwalą się chyba, że są bardzo dokładni (mają rekomendacje).

a w jaki sposob stat.pl ma sprawdzic ze po 10 sekundach wylaczyles przegladarke lub przeszedles na inna strone ?