Skocz do zawartości

Współpraca z Agencją SEO


herbit

Rekomendowane odpowiedzi

Ile wpisów miesięcznie na bloga dostaniesz, jakiej będa długości, i jak zoptymalizowane.

 

jak będzie wyglądał raport dla klienta - niech podeślą wzór ;)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Echhh ta ślepa moda na blogi ;)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Beerbant napisał:

Echhh ta ślepa moda na blogi ;)

te ... ja okulary mam... co sie czepiasz!

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, zgred napisał:

ja okulary mam

ale sam fakt posiadania okularów o niczym nie świadczy :P (też mam i to dwie pary) :D

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Beerbant napisał:

Echhh ta ślepa moda na blogi ;)

 

Odniosłem wrażenie, że właśnie długie wpisy na blogach pozycjonują się zawsze na pierwszych miejscach.

 

Czytałem nawet o technice zwanej Skyscraper technique, przygotowywania dłuższych, bardziej wyczerpujących dany temat wpisów, które mają wówczas większe szanse na wysokie pozycje w Google.

 

Rozumiem, że nie do końca jest to skuteczne?

4 godziny temu, zgred napisał:

Ile wpisów miesięcznie na bloga dostaniesz, jakiej będa długości, i jak zoptymalizowane.

 

jak będzie wyglądał raport dla klienta - niech podeślą wzór ;)

 

Dziękuję za podpowiedź. Oczywiście podpytam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.09.2021 o 18:06, herbit napisał:

Odniosłem wrażenie, że właśnie długie wpisy na blogach pozycjonują się zawsze na pierwszych miejscach.

W sklepie liczy sie sprzedaż co właścicielowi sklepu z bloga który jest na topie ale nie sprzedaje? :) Porady typu "zrób bloga", "rób wpis na blogu" są dobre o ile za tym idzie treść korelująca ze sprzedażą / umocnieniem marki ;)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Beerbant, bo na koniec dnia często okazuje się, że ruch na blogu jest, ale bezpośrednio nic nie sprzedaje - sporo zależy od tematyki w jakiej się obracamy. Mam bloga, który generuje 30% ruchu w całej domenie, sprzedaży tam nie ma wcale - w ciągu ostatnich 3 miesięcy dwie sprzedaże wg GA, kiedy inne kanały zrobiły 1k+ transakcji. Powiedzmy, że może to mieć inne pozytywne skutki, ale bezpośredniego jako czysty i prosty zakup - brak.

  • Like 1

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Aleksiejs napisał:

że może to mieć inne pozytywne skutki,

dlatego wspomniałem o umacnianiu marki ;) zdecydowana większość blogów "sklepowych" z tego co widzę jest prowadzona bo agencja kazała prowadzić ;)

  • Like 1

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jest taka kategoria klienta, szperacze, ci  chłoną wszystko, przegrzebią cały internet, sprawdzą każdą opinię, parametr (moja ładniejsza połówka potrafi przegrzebać googla na wylot, aby sprawdzić czy kredki za 25 PLN dla młodego są bez glutaminiamu sodu i rtęci :)), podstawa czy właścicielowi sklepu z blogiem chce się pisać coś sensownego czy tylko ble, ble na odwal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Arkaszka napisał:

aby sprawdzić czy kredki za 25 PLN dla młodego są bez glutaminiamu sodu i rtęci

Made my day :)

 

20 godzin temu, Arkaszka napisał:

czy właścicielowi sklepu z blogiem chce się pisać coś sensownego

Właścicielowi sklepu w większości przypadków nie chce się pisać, nie umie pisać, a kiedy słyszy, że trzeba będzie komuś zapłacić (i ile) za pisanie, to dostaje palpitacji serca. 

 

Blog firmowy bywa dość istotnym elementem lejka sprzedażowego. Ktoś kto dziś szuka odpowiedzi na pytanie: "Czy kredki za 25 zł zawierają rtęć i glutaminian sodu?" jutro możesz szukać: "Gdzie kupię kredki bez glutaminianiu sodu?". Ktoś kto porównuje ceny pecetów najpewniej nosi się z zamiarem kupna. 

 

Dobrze zrobiony blog buduje autorytet i zaufanie klienta. Trafiasz na stronę, która w szczegółach tłumaczy Ci, dlaczego niektóre kredki zawierają rtęć i przeważnie widzisz, czy ktoś zna się na rzeczy, czy po prostu umiejętnie przekopiował treść z innych artykułów. Jeśli się zna na rzeczy, widocznie warto u niego kupić kredki. 

Słowo klucz: "Dobrze zrobiony". 

 

Z artykułu na blogu odsyłasz na stronę sprzedażową i patrzysz, czy się sprzedaje, czy nie. Jeśli przychodzą ludzie i czytają artykuł, ale nie klikają się na stronę sprzedażową, popełniłeś błąd w artykule. Może warto dodatkowo wyróżnić odnośnik? 

Jeśli przechodzą, ale nie kupują, widocznie w stronie sprzedażowej coś jest nie tak. Wtedy trzeba pomyśleć o optymalizacji konwersji. 

W dniu 1.09.2021 o 14:42, Beerbant napisał:

Echhh ta ślepa moda na blogi ;)

To nie zawsze jest ślepa moda. Niektóre agencje wiedzą, że warto mieć bloga, robią przemyślany content plan, zlecają treści albo sami je tworzą, ściągają ruch organiczny, który następnie zamieniają w sprzedaż.

Inne agencje wiedzą, że warto klientowi wcisnąć bloga, bo potem będą mogli zamówić treść u podwykonawców z przebitką 30 zł za 1000 zzs, wcisnąć pakiet niewiele wartych linków, policzyć za samo przeglądanie Google Analytics przez 3 miesiące, skasować klienta a potem powiedzieć: "SEO wymaga czasu" i się ulotnić, wkładając praktycznie zero wysiłku w zlecenie. 

Chcesz wiedzieć, Jak znaleźć copywritera? Powiem Ci, albo zrobię to za Ciebie.

A jeśli sam chcesz pisać -> https://internetoweportfolio.pl/copywriter-jak-zaczac/

Wiem, jak zarabiać na pisaniu, i Tobie też powiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności