Skocz do zawartości

Siema, tu Daniel B.

Daniel B.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim

Mam na imię Daniel, w tym roku skończyłem 31 lat. Z zawodu jestem copywriterem. 

Mam bloga, a w związku z nim wiele pytań. Czego nie mam, to autorytet, do którego mogę się zwrócić. Mamy w pracy Szefa SEO, ale mam wrażenie, że patrzy na copywriterów z góry i chyba uważa się za lepszego, bo siedzi w branży trochę dłużej. 

Dlatego postanowiłem dołączyć do forum PiO. Mam nadzieję czegoś się od Was nauczyć :) 

PS. W regulaminie piszecie, że nie lubicie literówek i błędów, a regulamin jest usiany błędami. Trochę źle to wygląda ;) 

14 minut temu, MaxPan napisał:

To jak nazywasz?

Nieuwaga. 

Po pierwsze, jak świeży musi być temat, żebym mógł na niego odpowiedzieć? Tydzień od ostatniej odpowiedzi? Dwa?

Po drugie, moja odpowiedź to nie jest okorowanie starego tematu celem dodania bezużytecznej odpowiedzi, żeby tylko nałapać postów, tylko faktyczne pytanie, czy oferta jest aktualna. 

W regulaminie działu jest napisane: "Nie ma dyskusji w wątkach", a mimo to w innych wątkach jest dyskusja i to mnie zwiodło. Będę bardziej uważał na przyszłość. 

Zamiast po prostu napisać, że nie ma dyskusji w wątkach i żeby zapytania kierować na PW, napisałeś: "A wiadomości prywatne piać potrafisz?". Spodziewałbym się takiej odpowiedzi na elektrodzie, ale nie tu. I to jest agresja. 

15 minut temu, Daniel B. napisał:

Nieuwaga. 

TO zostan przy tym i nie odkopuj watków. Tyle w temacie. A jak chcesz uzbierać posty do stopki to szybko stąd wylecisz. Tyle w temacie. Pilnujemy regulaminu więc nie mamy czasu i miejsca na sarkazm.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

11 minut temu, zgred napisał:

A jak chcesz uzbierać posty do stopki to szybko stąd wylecisz