Skocz do zawartości

panelik :(

tramp

Rekomendowane odpowiedzi

być może wiecie ? ..

nie znam się na php , współpracuję z programistą gdy zajdzie potrzeba , natomiast większość stron tworzę w html i skupiam się na grafice

ale mam pewien problem ..

stara ( nie wiekiem ;) ) i dobra klientka poprosiła mnie o małą podstronkę dla aktualności , to jest restauracja i chcą mieć możliwość częstego informowania o imprezach , więc żeby to była podstronka z możliwością dodawania tylko i zmieniania tekstu i ewentualnie obrazka , to wszystko , zatem potrzebny jest mały i łatwy w obsłudze panelik ..

mój programista zażądał dużej sumy ;) , a ja mam delikatny klimat z klientką ...

szukam w sieci jakiegoś skryptu , który by dał taką możliwość

testuję skrypty newsowe , ale zupełnie nie pasują do tego ..

znacie może jakiś darmowy skrypt do takiej sprawy?

będę bardzo wdzięczny

pozdrawiam

hmmmmmm ;)

chętnie zapłacę w grafice , bo jestem biednym człowieczkiem i żyję z ołówkiem w ręku , a taki skrypcik mógłby mi się przydać na przyszłość ( zakładając , że na to pozwolisz )

muszę się uniezależniać od programistów ;) .. nawet wyczaiłem fajnego cms`a tylko w wersji angielskiej

nie wiem czy sprostam Twoim oczekiwaniom graficznym ; co by to miało być ?

mój mail : tramp@autograf.pl

napisz jeśli możesz o tym , co byś chciał

w każdym razie ten panelik dotyczyłby możliwości dodawania tekstu i zdjęcia na jednej podstronce , to wszystko , żadnych bajerów ;)

dzięki i pozdrawiam

tramp

Proponuję https://www.websitebaker.org/pages/home.html Na prawdę przyjazny cms, działa kopiuj-wklej z worda, przyjazny dla wyszukiwarek nawet dla serwerów bez mod_rewrite.

Kolejnym atutem jest możliwość dopisania kodu strony w php z poziomu panelu administracyjnego strony.

No i jest darmowy.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników