Skocz do zawartości

Planeta-seo :Nowy model atrybucji w Google Ads oparty na danych


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Divloy: Nowy model atrybucji w Google Ads oparty na danych

Google Ads jeszcze bardziej stawia na uczenie maszynowe i wprowadza nowy model atrybucji, określany jako atrybucja oparta na danych. Model ten wykorzystuje zaawansowane uczenie maszynowe, aby jeszcze ...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności