Skocz do zawartości

Problemy z min. Bids! HELP Syndrom 8 Euro


katie

Rekomendowane odpowiedzi

Jakis tydzień temu załozyłam kampanie. I juz mam duzo problemów.

Na poczatku zaczne moze od tego, ze rozlicznia prowadze w euro.

do tej pory stworzyłam juz kilka grup rózne skierowanych (regionalnie, na swiat)

Moim problemem jest to ze Szanowne google AdWords chce np 4.0 a nawet 8.0 Euro za aktywacje keywords!

Słowka nie są jekis mega wyszukane, myslę raczej powinny byc tańsze i to o wiele!

(załozylam testowa kampanie i w tej testowaj koszty za slowko sa 100 razy mniejsze)

Normlanie koszamar. Ktos ma/miał podobny problem?

Nie wspomne już ze czasem jak dodaje nowe słowo to mi dezaktywuje pozostałe np. podnosząc min. bid

RATUNKU!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Google mówi wiele o strategii długiego ogona, ale nie do końca jest konsekwentny w tym, co robi (wiadomo, jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze :)).

Tak wysoka cena minimalna może wynikać z:

a)wysokiej konkurencyjności danego słowa kluczowego

b)niskiego Wyniku Jakości dla danego słowa kluczwego (brana jest pod uwagę historia konta, dopasowanie reklamy i itp).

Przejrzyj może jeszcze raz swoje kampanie pod kątem tego, co napisałem o AdWords na moim blogu:

Kampanie AdWords

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności