Skocz do zawartości

Upgrade z PHP4 do PHP5 - możliwe?

lolki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie, może głupie ale nie znam się.

Jest taka sytuacja że jest skrypt który nie działa do końca sprawnie na serwerze z PHP5 ponieważ jest kompatybilny z PHP4, i mam pytanie, czy możliwa jest jakaś przeróbka skryptu aby był kompatybilny z serwerem, czy trzeba przerabiać cały kod, proszę o odpowiedź.

prawidłowo napisany skrypt powinien działać bez problemów na php5 zawzyczaj problemy występuję przy interprtacji pochodzenia zmiennych ;).

Z pisaniem w PHP jest jak z projektowaniem stron można to robić "żeby działało" nie oglądając się na standardy można i też porządnie. Przeniesienie porządnie napisanego skryptu na 5 nie powinno stanowić najmniejszego problemu.

Część skryptów pisanych w PHP4 obiektowo nie pójdzie w PHP5, gdyż php5 inaczej przekazuje obiekty w parametrach funkcji (jako referencje a nie kopie) dlatego wychodzą niezle bajki.

ps. mnie skrypt do pagerank nie działa w php5 ale tam obiektówki nie ma a mnie się nie chce myśleć czemu :D.

ps. mnie skrypt do pagerank nie działa w php5
Sprawdź jakie skrypt zwraca sumy kontrolne dla danej nazwy domeny w PHP 5 i PHP 4...

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

wszystko zależy odskryptu, problem moze byc nie w struktórze kodu ale w modułach które skrypt wykorzystuje (a sa na danym serwerze wyłaczone) i równiedobrze na innym serwerze z PHP4 moze "nieisc". Trzeba sprawdzic w którym momecie sie skrypt wysypuje.

Parkietland oferuje parkiety i podłogi egzotyczne.

Dysponujący pokojami jedno, dwu, trzy i cztero osobowymi Dom Pomocy Społecznej Parkosz.

Ustroń to ceniony ośrodek wypoczynkowy i wczasowy leżący w Beskidzie Śląskim nad rzeką Wisłą. Ustroń posiada wyśmienite warunki do rekreacji.

Zarchiwizowany