Skocz do zawartości

SXO i inne trendy - praktyka vs marketingowy bełkot


Rekomendowane odpowiedzi

Większość firm seo i agencji marketingowych oferuje właśnie UX. O ile przy e-commerce ma to sens, to w przypadku portali/stron eksperckich/blogów  poza przeczytaniem artykułu/napisaniem komentarza użytkownicy nie są  wiele w stanie zrobić. Jedynym sensownym czynnikiem do pomiaru wydaje mi się jest czas spędzony na takiej stronie.   Zastanawia mnie na ile ma to rzeczywiście cokolwiek daje w kwestii seo. Ok, Google ma mega złożone algorytmy i systemy pseudo EI, ale czy tego typu działania, które sobie w ramach optymalizacji strony przeprowadziliście cokolwiek zauważalnego Wam dały w kwestii pozycji?

 

Z jednej strony eksperci piszą o jakimś wpływie videomarketingu na seo, a z drugiej zamieszczenie filmu na stronie zdruzgota web core vitals. Chyba, że z jakimś leazload.

Edytowane przez Farlicki

Pozdrawiam

Swidnica24 - Lokaty w Portalu o Świdnicy  Portal dla kobiet

Portal Biznesowy  Inne niezaindeksowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności