Skocz do zawartości

Google Ads z budżetem 2000-2500 zł netto


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Na początek parę słów na temat naszego sklepu - jest to sklep internetowy z opakowaniami dla gastronomii. W Polsce jest parę takich sklepów, ale takich poważnych graczy jest z 2-3. Od samego początku korzystamy z usług gościa, który specjalizuje się w pozycjonowaniu organicznym. Jesteśmy zadowoleni z wyników. Jeśli chodzi o Google Ads, to ma on kogoś, kto robi to dla niego (w budżecie około 1400 zł netto / miesiąc). Myślimy jednak o tym, żeby przenieść się do agencji, która by ogarniała nam te Adsy - ze zwiększonym budżetem do 2000 - 2500 zł netto.

 

Czy uważacie, że to ma sens czy z takim budżetem lepiej zostawić to w rękach osoby, która zajmuje się tym w pojedynkę, w ramach jednoosobowej działalności?

 

Wszelkie sugestie będą mile widziane!

 

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Jeśli macie Swój marketing, który ogarnia strategię i komunikację na wszystkich źródłach (facebook, google ads itp.), to wystarczy Wam freelancer, który przyłoży się do pracy.

 

Jeśli chcecie mieć agencję, która zrobi spójną strategię, zajmie się wszystkim itp., to agencja.

 

Kwestia, czy wydając 2500 zł na Google Ads myślicie o innych źródłach reklamy? Jeśli skupiacie się tylko na SEO i Google Ads, to po co płacić więcej agencji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności